|
Sida 5 av 66
|
|
|---|---|
|
Ja, natalie-sidan där ser lite billig och oseriös ut men de säger ju inte allt egentligen..kan ju vara så..har inte några referenser tyvärr och har själv aldrig handlat nåt där...en sak jag ej förstår är angående bilderna dom lagt upp på enheten, den vänstra CAD-bilden) skulle ju kunna vara nåt dom fabricerat till själva för jag har aldrig sett denna bild..inte ens på Dynavins egen hemsida. Den andra däremot eller jag mer eller mindre helt säker på att det är en bild på just Dynavins enhet. Har som sagt mailat dom och frågat om det verkligen ÄR Dynavins enhet men har ej fått något svar från deras "kundtjänst"..vad är det för mening med att ha en kundtjänst om man inte får några svar =) P.S angående enheten: hoppas verkligen dom gör nåt åt knapparna(vreden) på den, den gör att den ser obehagligt billig ut :/ Mvh Mvh |
|
|
Frågade Dynavin om enheten ifall den är deras fick detta svar Länk |
|
| okej, så detta var nån clone av Dynavins enhet alltså...tyckte väl jag oxå att jag aldrig sett denna bild. | |
| Men måste säga att den ser mer orginal ut än dynavin tycker jag då knappara och sånt | |
|
Ja det är väl de röda knapparna som gör att den ser lite mer original ut. Personligen tycker jag att dynavin ser bättre ut, om man bortser från de chromeade vridknapparna(Tycker inte att det är så illa iofs) Har ni hittat nån annan sida som säljer den som Natalie säljer för 5700 kr? Är inte supersugen på att handla från dom.. |
|
|
@eerily, angående högtalarna så är jag nöjd med ljudet i min bil. har hk paketet och det duger bra till mig. Jag är inte ute efter skitbra ljud, är mer ute efter dom funktionerna som dynavins enhet erbjuder. Är det ett gruppköp som gäller så ska vi beställa från tyskland, dels som ovan skriver för att slippa tull avgifter. Sen har jag en del kontakter i tyskland som säkert skulle kunna diskutera priser/offerter vid eventuella gruppköp. |
|
|
Henke: men låt oss köra då vi kör ett gruppköp från Tyskland vilka är med ? 1.Catch_me 2 3 4 5 6 7 8 9 |
|
|
Okej. Jag är klart intresserad! Jag skriver upp mig också, men jag vill nog veta lite vart priset landar innan jag skriver på till fullo. Är ju som sagt i farten att uppgradera ljudet också :) 1. Catch_me 2. eerily Trevligt Henke, hoppas vi får ihop några stycken då så kan du ju kanske höra dig för med dina kontakter angående priser :) |
|
|
Typist att det ska hända mig! nyss när jag skulle starta bilen(hade inte startat den 2 dagar) så gick den inte igång efter 3e försöket gick den igång och pufff sa det och mörk moln på avgassytemet och så dog den,misstänker att jag åkte frysen vevhusventilation jag med,,Precis när man ska uppgradera ljudet i bilen samt huvud enheten,, jag blir tyvär tvungen att stryka mig från listan :( |
|
| oj tråkigt catch, vad kör du? | |
| 05a 330 typist,Jag anade att det var nåt skumt på gång | |
| Nej men fy fan! Lider med dig Catch.. Riktigt surt! | |
|
Hej tack för omtanken grabbar jag e med på listan igen,jag var förbi en bmw verkstad som jag känner fick alltså igång bilen ingen fel på den vi gjorde en fel sökning han hitta inget men misstänker vevhusventilationen eftersom jag har haft väldigt hör oljeförbrukning.. men jag ska fan ha Dynavin oavset vad... vart var vi nånstan? 1.catch_me 2.eerily |
|
| Haha Atta'boy! Så ska det låta. Men det måste väl vara fler än oss som vill ha den va ? :) | |
|
Ja då! vet att AndreasN är oxå mycket intresserad av att köpa en men frågan om han e med på gruppköp.. mer folk? |
|
| Henke va ju också sugen, Han hade tydligen lite kontakter i tyskland också som kan komma väl till pass. Så om alla skriver upp sig som är intresserade då så får vi se hur mycket kalaset landar på :) | |
|
Jag måste nog tyvärr avakta ett tag...jääla siiit oxå *muttrar* |
|
| Okej. Känns lite så här också egentligen.. Hade ju vart trevligt om den kom till en svensk ÅF. En liten justering at knapparna hade ju inte vart fel heller.. | |
| Passar den bara i E46 eller kan den tänkas passa i E53 -04a också ?? | |
|
Denna är framtagen för E46..har ingen aning om den kan passa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.