AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.556

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 46 av 66
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
hur då!? FInns väl inga analoga tv kanaler i sverige nu ? :S
Nej jag har inte gjort nåt i iGo, tycker det funkade bra. eller vad är det ni menar som behöver uppdatering?
Har ingen minneskortläsare, men ska skaffa det nästa vecka tänkte jag.
la
376
lappen525
520D Touring -10
När jag höjer och sänker belysningen så hänger inte Dynavin med!!
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
Dynavin har både analog och digital tv mottagare, När jag hade min första då kunde jag se på 1,an 2,an 4,an 6,an plus nån barn kanal, kan va nån till!

Kul att du fått ihop den eerily,

jag får vänta på kablarna en vecka till =(
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Min hänger med oxå
la
376
lappen525
520D Touring -10
Kan det då vara i nån meny som jag måste ändra för att det ska fungera?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Länk Den är nu klar sägs det
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Tror inte det Lappen :S Jag kan inte minnas att jag gjorde nån speciell inställning.
Satan vad jag stör mig på pysljudet då! Är allergisk mot just detta ljud :P

Går ju att mecka bort skapligt om man kör med loudness på och sänker treble till -3. Men då får man ju verkligen inte den ljudkvalitén man vill åt :(
Nån som vet om detta kommer att kunna fixas med nån uppdatering eller nåt dylikt?

Öj Catch. Vad är det där för länk? :D Är det nån hel uppdatering till dynavin eller är det nåt till gpsen bara?

Vafan, jag tog för givet att det va för analoga kanaler haha. Satan att vi inte stoppade i den och provade!! Vart placerade du din tv antenn då Labbe?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Ja det är uppdatering på hela Dynaviun menyn Lappen har bättre koll tror jag.
jag satte min antenn höger fram typ där rutan börjar den sysn inte ens
la
376
lappen525
520D Touring -10
Som tur är verkar det inte vara en uppdatering utan det körs som ett nytt operativsytem.
Fördelen med det är att vi slipper problemet ifall en uppdatering skulle gå åt helvete.
Så man får ändra lite hur mapparna ser ut på SD kortet.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Förslagsvis lägger man WolfCNU (som det heter) på ett nytt SD-kort för ifall man inte gillar det är det bara att sätta i det SD-kort vi har IGO8 på nu som blir allt som det var.
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Okej, antar att du kommer testköra det nu under helgen lappen.
Men det där va väl till en audi va :S ? Såg ju onekligen ut som så i all fall.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Det ska visst fungera till bägge för i grund och botten är det samma DVN till Bmw som Audi
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Såg nu att han är klar med audi och håller på med bmw varianten, den som ser ut som iDrive. Ser riktigt snyggt ut :)
Visa användare
95
Labbe_LM
eeh det är bara ett program som spelas upp utav win ce, så det är ingen uppdatering =p, man bara lägger exe filen som källa så är det klart ;)
la
376
lappen525
520D Touring -10
Exakt vad jag konstaterade tidigare Labbe :)

Det här förstår jag inte.

"Make a new folders in the root directory and name them GPS( for placing Navigation Programs exept Igo8 and Navigon)"

Om det inte ska ligga där...var ska det ligga någonstans då?
Visa användare
95
Labbe_LM
just med detta nya menyprogrammet så måste man väl lägga det på ett speciellt sätt med mappar namn o så, för att få det fungera med just genvägarna på själva menyprogrammet =/ ahh synd att jag inte har min dynavi nu vill också mekka =(
Visa användare
95
Labbe_LM
eller a dynavin har ja men inga kablar hahah

vi får läsa vidare på dynavins hemsida lappen hur man ska göra =p
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Har du hunnit testat WolfCNU än lappen?
tankade ner det nu men har inet möjlighet att testa, ska ner på stan snart och köpa sd kort och kortläsare.

Har jag fattat det rätt om det bara är att slänga in den där mappen på ett sd kort och göra en ny mapp i den mappen med iGo och sen bara stoppa i kortet i dynavin, eller måste man göra nån habrovink i datorn?
la
376
lappen525
520D Touring -10
"Har jag fattat det rätt om det bara är att slänga in den där mappen på ett sd kort och göra en ny mapp i den mappen med iGo och sen bara stoppa i kortet i dynavin, eller måste man göra nån habrovink i datorn? "

Haha...det där var väldigt obegripligt.

Du ska ladda ner Wolf och lägga det på ett SD kort med den mapp struktur som visas på bilden.
IGO8 ska inte läggas i mappen GPS utan det ska ha en egen mapp för att fungera.

SKa ladda ner det nu och gå ut och testa
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Ja, det va ju det jag sa :D Försökte säga i alla fall haha.
Mappstrukturen är ju redan så där, han har ju visserligen andra mappar också men dom behövs ju inte så att säga.

Återkom med testresultatet =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.