AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.517

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 44 av 66
la
376
lappen525
520D Touring -10
Det här låter jävligt intressant :)

"There will be many surprises within the next days ..... There will be a AIO ( All in One ) release of WolfCNU with both Audi and BMW skins with many many extra programs and games that have worked in a car navi .

Please give me couple of days to finalize the release and test everything in the actual Navi and not in the emulator in build them in "
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Undar hur vi ska uppdatera enheten när skin är klar ör det via USb tro?
la
376
lappen525
520D Touring -10
Ja USB eller SD kortet men vi måste få några garantier på att vi inte kan förstöra enheten eller att man kan återgå till orginal.
Ec
180
Echelon
BMW 320d e90 -06
Hej hej,

Tänkte kolla var ni köpt era dynavin? Var inne o kollade på www.natalie.se men man vet ju inte om det är dynavin eller hooligan man får..

Tack på förhand
Jocke
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Tjenare Echelon.
Vi har också vart inne på Natalie men vi undvek den sidan då vi läster mycket skumheter om dom och sånt som inte lockar till köp.
Vi valde istället ett tyskt företag som har skött detta super. Länk

Hör med dom, vi har vart i kontakt med Herbert Cee och han har fixat detta super till oss :)

Lycka till!
Ec
180
Echelon
BMW 320d e90 -06
Bugar och tackar, vad ligger frakten på i från dem?

Mvh
Jocke
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Vi fick ihop ett bättre pris för att vi gjorde ett gruppköp.
tror dom vill ha 650 euro för enheten på sidan, men vi gav 580 euro inkl. frakt.

När folk nu fått se att detta fungerade med både installation och frakt så kommer det garanterat att bli fler som vill köpa denna nu när vi vart test-piloter :) så det är väl bara att styra ihop ett till gruppköp :)
bm
137
bmw_henke
330D Touring -02
Lappen525, du får nog förklara dig lite..

"Jag kunde se musiken och filmern som är lagrade på Iphonen men jag kunde inte spela upp nått av det. "

Ec
180
Echelon
BMW 320d e90 -06
eerily: Hur många var ni på gruppköpet då? Vi är 3st nu som funderar på att köpa så :) men hade man kunnat få för 580euro ink frakt vore det kanon hehe
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Vi va 5 stycken som gick ihop. Catch_me är den stora fixaren, hör med honom om ni funderar på att dra ihop ett nytt köp. är säker på a han hjälper er. Han har dessutom bra koll på allt detta!
Och gruppköpet gör det hela lätt också, varsin faktura och leverans adress så ingen behöver oroa sig över sin geografiska position :)
la
376
lappen525
520D Touring -10
bmw_henke: Exakt det jag säger ;) När jag pluggade i Iphonen sa den att enheten som anslutits inte stöds. Och i Dynavin kunde jag se att den kände av att det fanns musik och video lagrad i Iphonen men det hände inget när man provade att spela upp...det var helt tyst fast tiden tickade på som att det spelades.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Ok glöm det där bmw_henke :)
Nu när jag pluggade i den fick jag iofs samma meddelande om att enheten inte stöds.
Men det gick att spela musik och jag kunde se spellistor mm.
Film däremot fick jag inte igång men ska forska lite mer när jag har tid.
ma
52
mallig
M3 Cab -02
Verkar som att de kanske har fått ordning på ljudproblemen. Fick detta mail idag när jag frågade om han hade skickat min enhet.

Guten Tag We have a problem, the radio noise still exists,(3 version) ,the problem is the software settings, Dynavin give me a updatesoftware , I will receive the new software today. So please be patient and wait two days, I will send you tehn a express Package. Mit freundlichen Grüssen Herbert Cee
la
376
lappen525
520D Touring -10
Det låter mysko för här erkänner dom problemet men inte att dom har någon lösning.

"Hello everyone.
We must admit our products has background noise. in fact, all the aftermarket headunit with so many functions must have background noise. in our laboratory, we have reduced and tested the noise strength to only 1.5mV when the volume is to max.(Generally speaking ,the background noise is 5-10mV).
In our experience, in over 80% E46 cars, you can not hear the noise if you don't turn the treble to the max. and in the other 20% E46 cars, the client can feel a little noise from the speaker which is high frequncy speaker(we guess it is not good,because we don't feel noise if we don't paste our ear to the speaker, when using Pioneer high-frequncy speaker in the laboratory).
For the solution of the client who feel noise in the car, we suggest you reduct the treble value till you can not feel the noise. and we tested in a client car which have bad high-frequency speaker, when the treble reduct to -3, the noise disappeared.
So, client who are interested with this model , please don't worry about the problem.
Thank you"

Källa.. Länk
la
376
lappen525
520D Touring -10
Min bil måste tillhöra dom där 80% för jag hör inte bruset om diskanten är på normal.
Skruvar jag upp den på max så hör jag lite men inte så jag störs eller hör det när jag kör bilen.
ma
52
mallig
M3 Cab -02
Nej jag vet inte heller vad det är för mjukvara de ska installera i den men uppenbarligen har de hittat någon förbättring. Mvh
la
376
lappen525
520D Touring -10
Det tror jag så mycket jag vill på för vem ska man tro mest på? Leverantören eller tillverkaren?

Men kommer det en uppdatering så visst är det bra.
ma
52
mallig
M3 Cab -02
nej men någon uppdatering är det för enheterna har han haft i lager sen jag gjorde min beställning så han håller väl dem kvar å uppdaterar för att vara snäll antar jag. Ska skicka iväg ett mail till honom. Mvh
la
376
lappen525
520D Touring -10
Ja men hur ska han uppdatera enheterna? Ska han öppna varje förpackining och koppla upp den till en bil för att sen uppdatera.
Det låter lika osannorlikt som ett 1 aprilskämt.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Hehehe april skämt säger du!!!!!!!!!!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.