AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.543

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 4 av 66
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Hittade oxå en sida som verkar "ha denna i lager" och det är www.natalie.se och dom visar upp samma bild men även med den "nya" layouten där knapparna fått mindre print...

Länk

Mvh
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
glömde...jag hitta denna för några dagar sedan, mailade dom för att bekräfta att dom har den men har ej fått nåt svar...

Mvh
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
www.natalie.se hänvisar enligt uppgift till deras ÅF som finns i Sthlm och är www.tereteknik.se men dom har ej Dynains DVNE46-enhet uppe på hemsidan..däremot har dom vilket verkar vara "Dynavins" enhet till Volkswagen-familjen...men mig veterligen så har väl bara Dynavin tagit fram modeller för Audi och nu till just E46an..modell till E39an är under utveckling..sen har dom väl planer på att utveckla till MB oxå nån gång i framtiden....

Mvh
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
gruppköp, gruppköp, gruppköp! Mer teknik till folket! :)
Jag vill ha denna enhet!
Visa användare
342
AndreasN.
320i Touring -89
mm :) men, de känns ju lite som att dom skryter me att dom har denna i lager men att man inte får nåt defenitivt svar på det...och att det är just denna från Dynavin...

Mvh
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Nu hänger jag inte riktigt med. På den där bilden så är det väl 2 olika modeller, eller? :S
Och har vi hittat nån svensk ÅF som vi kan köpa Dynavinmodellen ifrån, eller är det fortfarande bara att göra som Labbe gjorde, att köpa den från tyskland?
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Nu hänger jag inte riktigt med. På den där bilden så är det väl 2 olika modeller, eller? :S
Och har vi hittat nån svensk ÅF som vi kan köpa Dynavinmodellen ifrån, eller är det fortfarande bara att göra som Labbe gjorde, att köpa den från tyskland?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
AndreasN nej det gjorde jag inte utan jag länkade dynavin till importservice och fick bild på den jag skicka till Labbe
Fick svar precis den enheten som gör oss alla förvirrad är inte en Dynavin produkt fick jag veta av Importservice,den kommer tydligen till Sverige i Mars

Seriöst kör vi ett gruppköp på detta kan vi säkert få bra priser med tanke på det finns så många intresserade eller?
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Vilken variant är det vi snackar om gruppköp på då? Kan du lägga en länk så alla vet vad vi har att gå efter. Jag är nog mest troligt på detta också, hoppas att vi får till högtalaruppgraderingsköpet också så har man en riktigt fint utrustad bmw till sommaren =)
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag hitta den där AndreasN nämnde fan bra vi kanske ska inte ha den men vi närmar oss slutet folk snart e den häääääääääääääär.
Länk
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
eerily:visst vore det kanon med högtalaren oxå.Men jag blir nu förvirrad på natalie.se så visar dom som sagt den enheten som importservice påstår att det inte är från Dynavin men ¨på natalie.se klickar man på enheten så kommer det bild som AndreasN länka alltså en dynvin produkt och en okänd produkt.

Jag fattar noll har mailat Natalie får se hur det blir, återkommer med info
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Länk hitta kamera oxå ha ha
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Känns tvekis med Natalie alltså. Verkar vara lite halvskumt. Ska jag köpa en enhet så gör jag inte det så jättegärna från nåt ställe som heter Natalie :P
Men ska vi inte bestämma oss för ett ställe som vi kan lägga en offert på då?
bm
137
bmw_henke
330D Touring -02
Jag är på, har företag om det skulle krävas.
Drar på semester vecka 10, hade varit najs om man hade kunnat få hem enheten tills dess. Ser fram emot när Labbe har testat dynavin.

Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
får hoppas att jag får den snart, längtan är en bra känsla =p
borde få den snart tycker ja, beställde den i mån,

undrar om den enhen på natalie.com är likadan som dynavin,
lite kul att de står att man kan koppla in cd växlaren, och kolla lufttrycket på däcken,
bara o ringa o höra med det företaget
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Henke, är du nöjd med dina högtalare i din bil eller är du sugen på att vara med på gruppköp på Rainbow uppgraderingskit?
Tycker vi borde göra ett gruppköp på dynavin. Varför inte från Dabears?
Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Det är ju inga större problem att beställa den från Tyskland. Bilden som catch_me länkar till där är ju enheten till vänster photoshopad så den säger ju ingenting om hur den ser ut den till höger är ju samma gamla bild som florerat i tråden förut tycker också att Hifi center i Karlruhe Länk ser mer seriöst ut än Natalie.se
Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Dabears är väl en amerikansk sida? Den kan ju inte vara den bästa att beställa från eftersom man då riskerar att åka på tull + skatt. Det bör ju vara bättre att beställa från något EU-land + att leveranstiden blir kortare då.
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Just ja, glömde bort tullen.. Ja det där är väl ett alternativ. 650 Euro är ju en del pengar.. Gruppköp = rabatt?
he
438
henrik23d
540 touring M-sport -01
635 CSi, -85
skulle också undvika Natalie. "Natalie säljer sedan 2002" va?

På samma sida, inkl. felstavningar och märklig ordföljd:
"Investeringstillfälle
Sam alla andra firmor är vi också i behov av mer kapital.
Du kan placera din kapital hos oss så att vi jobbar med den.
Maila oss gärna oss redan idag: investment@natalie.se
så skickar vi dig mer info."
Följdfråga: hur jobbar ni med "den"?
Roligt faktiskt!

Mvh Henrik.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.