AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.524

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 36 av 66
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
=( har ej fått hem min nya dynavi än,
undra va tysken håller på med =/
Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Här har du olika europakartor till ndrive
Länk

Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Vet inte om det är de nyaste dock.

Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Har inte hittat några svenska röster ännu tyvärr.

Je
84
Jeppe
325iA Touring M-sport -02
Men grabbar, är det verkligen så att ni har fått enheter med stora bokstäver på knapparna, dvs V2?
Länk
Vi skulle ju få V3 med mindre text. Går det att utläsa från några papper eller serienummer vilken version ni fått? (Min kommer först på tisdag så jag har inte möjlighet att kolla.) Jag vet att ni fått igång telefonknapparna på ratten som V3 skulle stödja men jag får ändå lite bad feelings. Speciellt med tanke vad Dynavin själva skriver om V3 och leveranser.
"New units will have Dynavin reference number on both headunit and color box." Har era det?

Sen undrar jag också hur ni upplever skärmen. Är den blank och ger reflexer/speglingar? Bör man köpa något antiglare-skydd?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jeppe:jag har fått den med mindre texter...
Lappen är du säker på att du har fått den med stora knappar?

eerily:Ja håller med att den är vacker har nu haft den i ett par dagar blir bara nöjdare och nöjdare pysljudet hör jag inte ens,jag har inte instalerat micken den funkar utmärkt ändå jag ringer folk hela tiden från bilen för att testa hehehe alla hör mig tydligt.
Att kunna använda mobilen i bilen utan sladdar osv är riktigt nice den är riktigt sbnabb på pek skärmen faktist..
det som är tråkigt tycker jag är att när man byter meny typ hoppar från radion till navi eller eller går in på inställningar bryts musiken det stör jag mig på.

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jeppe jag har inte upplevt att det speglar osv tycker att det lyser rätt så starkt om skärmen men när jag titta på dvd i morse i bil köer hahaha ja jag vet borde inte men kunde inte låta bli,,då upplevde jag att dagslujset påverkade skärmen obs endast på dvd inte karta eller övriga,
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Slka tilläggas att jag kan även spela upp mina låtar jag har på mobilen alltså via blåtand när jag kliver in i bilen kopplas mobilen direkt på enheten,då kommer det upp el liten bild typ ..play.. väljer du det då kommer du direkt på musik biblioteket på mobilen coolt...
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
jippi... kan meddela att enheten inte passar bilar med cd växlare.... där sitter radiodelen ocg de i skuffen... jag är sjukt less nu... k*ken
la
376
lappen525
520D Touring -10
Så här ser min ut så jag antar att det är V3 jag har.
Ursäkta kvaliten på bilden.

Länk
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Min är samma det är V3 det denmed mindre texter,den förra var mycket större och fulare
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Vaaa våda passar inte hur fick du veta det?jag kollar med dynavin direkt
la
376
lappen525
520D Touring -10
catch_me: Det kan du stänga av...ska leta om jag hittar infon om det.
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
jag skruvade isär bilen, och upptäckte det... radiodelen och således ochså kontakten sitter i skuffen :/
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Lappen stänga av?

Hexagon alltså har du fått hem din enhet eller?Jag slängde fråga på Dynavin forum om cdväxlare får se om jag får svar,det måste gå att lösa..
la
376
lappen525
520D Touring -10
Ja någonstans i inställningarna kan du stänga av att ljudet ska tystna när du trycker på en knapp.
Hittar inte var det stod någonstans just nu
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
jodå, jag var i full färd med att installera den... det går ju alltid att kapa sladdar och så, men det känns inte aktuellt på alpinan :P en annan lösning vore att hitta en 3 meters förlängmingssladd med såna där stora kontakter
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Ja den menar du det var inte det jag menade..Den stänger man på intällningar bip on/off
Jag menade att när man tex lyssnar på en cd skiva och hoppar över till navi då bryts musiken eller när jag hoppar till nått annat då bryts det oxå alltså musiken stängs av jag kan alltså inte forstätta lyssna på min musik jag vill när jag väljdér samtidihgt att göra nått annat
la
376
lappen525
520D Touring -10
Aha...så man kan inte lyssna på musik samtidigt som man blir guidad av navin?
Det var nått jag inte hade räknat med alls.
Trodde man kunde lyssna på musik och sen kolla på kartan när man kör....surt.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Men inte enligt den här killen...

"Pressing the NAVI button at any time swaps between the first UI and the Windows CE UI - still keeping the audio going from the media side. So for example, you may be on Radio, then you press NAVI to go to Widows CE, start the GPS - radio sound still going with GPS sounds over the top. Then press NAVI, select maybe TV, and then perss NAVI to go back to where you were in the GPS program."
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.