|
Sida 34 av 66
|
|
|---|---|
| Fel och fel jag tolka det mer som att dom hade fått hem fel kabel men men bara dom kommer | |
|
Nu kollade jag inte så noga men följde SD-kortet med navi programmet med? |
|
| Japp sitter i enheten med färdig laddad med Igo som jag inte gilla så mycket kommer nog att byta till TomTom | |
| Ok jag ska nog byta till Ndrive istället | |
| Hur e den då? den känner jag inte till, | |
| Är inte hemma nu men när jag kommer hem lägger jag upp en länk så du kan jämföra | |
| Okey,tackar | |
|
Här är en jämförelse mellan navi program Länk Och här är programen som Dynavin stödjer och där du kan ladda ner dom Länk |
|
| Tackar | |
| Alltså är du hemma nu!har du öppnat din kartong? hahaha | |
|
AAAAH Jag får spel! Haha- Är så sjukt adrenalinpumpad! Jag hade en avi i min brevlåda när jag kom hem. Lär åka till posten och hämta den. Satan att inte sambon va hemma idag och tog emot!!! Catch, härligt! Låter verkligen toppen :) Hur i h'lvete kan ramen vara restad i flera veckor!? Lär avbeställa min också då för jag är så sjukt tarv på att få in enheten nu :D:D Lappen, vart fick du tag på din beggade? |
|
|
Haha..jo jag har öppnat kartongen och tittat lite på den. Men jag tvivlar lite på att det är V3 vi fått för jag fick för mig att texten på knapparna skulle vara mindre. Jaja..det märks den gång jag monterar den och provar hur det låter. Jag hittade den på Bildelsdatabasen.se men jag tror att jag tog den sista ;) Kom ihåg att om du beställt den från Carlia så kan du INTE returnera den ifall du inte vill ha den. Du måste avbeställa den INNAN dom fått hem den. Och ja SD-kortet satt redan i enheten :) |
|
|
Ja men om jag skulle få den så är det ju bra. Men jag vill ju inte vänta i flera veckor :P Vad sökte du på Lappen? Jag har letat på alla möjliga sätt men jag hittar inget. Kanske för att du tog sista då. Morr :P |
|
| Ja jag tog den sista...sorry :) | |
|
Jag beställde här om dagen ifrån Tyskland och skrev då till honom att är detta inte V.3 så skulle han inte skicka den till mig och då fick jag detta mail: Guten Tag we have the new version (3. version) i have receive the payment,the onlineshop have a problem,but i have your adress from paypal. i will send the radio tomorrow to you. Mit freundlichen Grüssen Herbert Cee Så jag antar att ni också borde fått V.3 även fast ni beställde tidigare om han nu inte fått en ny leverans. Mvh |
|
|
Det gjorde du rätt i mallig :) Catch har ju också fastställt att han fått version 3. Taskigt Lappen :( Vad sökte du efter då? borde ju gå att få tag på fler tycker jag :S |
|
|
Länk Länk dessa 2 finns om inte nån beställt dem |
|
| Beställde ramen idag inne på bmw Kristianstad och han sa att jag borde ha den tis-ons nästa vecka. Mvh | |
|
Jag knappade in mitt regnummer och sen klickade jag på bilden för inredning. Sen klickade jag på inredning övrigt och där hittade jag den. Vet inte till 100% om den passar men eftersom det går på regnummer så ska det vara rätt |
|
|
Borde ha den inom 3 dagar...det sa han till mig också. Men nu beställde jag min i måndags förra veckan och den har blivit restad så betyder det att den inte finns i sverige. Utan den måste skickas från tyskland och det ska inte behöva ta nästan 2 veckor. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.