|
Sida 32 av 66
|
|
|---|---|
| Nu har jag hämtat ut min ram, och förstår nu varför den var billigare. Det finns två modeller, en med individuella knappar mellan acn och askkoppen (kostar 440 kr), och en med en öppen rad (kostar 780 kr). Jag fick givetvis fel :P Så är det någon som beställt den med 10 i slutet på artnummer, och har separata knappar, så kan vi byta mot mellanskillnad ;P | |
|
Vad menar du med individuella knappar resp. "öppen rad"? På min tyskimport har jag en knapp ASC sedan sitter det en täckkbricka för resten av det avlånga hålet ska man sätta dit fler knapparr t.ex stolsvärme så gör man det och byter täckbrickan mot en kortare. |
|
|
Här finns det rätt snyggt förklarat Länk , synd att jag inte kikade på den där sidan INNAN jag beställde och förlitade mig på att bmw-nissen skulle välja rätt pryl :P |
|
| Har du en täckbricka ska du förmodligen ha den billigare som jag beställt | |
|
Hos mig ser det ut som på den nedersta bilden i din länk. |
|
|
Yes, det är den billigare varianten, den har jag på min 320 med... Men på den andra är det en sån där multifunktionsrimpa (mindre och fler knappar) -> Länk Jag som hade tänkt att installera skiten i helgen :P |
|
|
På den översta i din länk där är det en stor täckbricka med hål i och så sätter man i knapparna bakifrån eller? Det är den de flesta här köpt vad jag förstått. Och det är den jag får upp om jag söker på mitt chassinummer på RealOEM eller rättare sagt så finns det 2 st olika där Länk För fordon med Rökare-sats och Navigationssystem Professional 01 Hållare 1 51168230902 $51.30 För fordon med Rökare-sats och Navigationssystem Professional 12 Funktionshållare koppl.centrum 1 09/1999 51167001410 $91.73 Tittar jag på bilden där så ser det ut som om det är 51167001410 som jag ska ha den ser ut som första bilden i din länk. Tycker det där med ramen verkar ngt rörigt. |
|
| Du sa att du hade en täckbricka över resten av knapparna (separata knappar), det är 51168230902... 51167001410 ska man ha om man har en solid radda med knappar, utan skarvar och täckbricka, dessutom är knapparna mindre då | |
| För att krångla till det ytterligare så finns det två ramar till av olika modeller, för bilar utan rökarpaket :P | |
|
Men va i.. Kan man ha fått fel ändå alltså? Jag beställde den för 780 kr som heter 51167001410. Mina knappar där nere är Stolsvärme DSC och sen stolsvärme igen, nå mer knappar har inte jag. Blir det fel med den jag beställt då? :S |
|
| Är det stora knappar? Ser det ut att ska vara exakt 5 knappar där, och sitter det täckbricka mellan? Isåfall ska du ha den billigare... SKa vi byta, jag betalar mellanskillnaden så står var och en för frakt :) | |
|
Jag har inte beställt av importservice och satte in mailet här för att ni själva kunde skapa er en uppfattning och kommentera vad ni tyckte osv (: |
|
|
Länk Sådär ser det ut i min bil med knappar. Vad ska jag ha då? :P |
|
| Du ska ha den dyrare, med 10 i slutet :) | |
|
Aha,:) bra för mig men otur för dig Hexagon :P Schpännande att se hur detta kommer bli. Blev lite osäker på kabeldragningen för gps antennen. Kommer sladden att synas :S? Jag menar mer än där den ligger i bortre höger hörn så att säga. FÖrresten, hur fäster man den där sen? :P |
|
|
eerily gå på art nr lovar att det blir rätt... Har precis monterat klart min dynavin(snyggt som bara den)men jag skippa montera Gps,tel mic,usb,ipod till och börja med det var lite krånligare men ingen omöjlighet,,Typist nog batterin på mobilen dog darför ingen bilder men jag ska ändå demontera sen blir det bilder...upptäckte att micken som är inbyggt funkar utmärkt med, så blåtanden funkar.. Nu till det tråkiga misstänker att ljud problemet är kvar även på min eller så har jag inte fått V3 måste kolla upp det med Tysken,,alltså ljud problem är tex går man ur radio eller cd menyn till tex aux eller sd,navi då låter det väldigt svagt ljud på högtalarna väldigt svagt så det nästan inte hörs men är pedant som jag kan man få flipp.<men det måste gå att lösa på nåt t set sen multiratten funkar inte överhuvudtaget på min men jag misstänker att jag missade att koppla in den för att det går inte ens byta låtar. Jag upplevde att tauch skärmen är lite trög iaf på min eller så är jag allt för ivrig och måste ge den tid Annars är den grymmt bra,eerily byter du till raibow högtalare då säger jag bara HK släng dig i väggen,redan nu vart det stor skillnad på mina högtalare hoppas jag inte spränger dom hehehe. Jag vet inte riktigt om jag är riktigt nöjd just nu men som sagt man måste ge den lite tid,den är ju mycket bättre och snyggare än orginala,, det var lite grejer jag fastnade som jag inte minns,så ni får fråga på glömde dock testa tv funktionen springer ut snart och testar lite till återkommer |
|
|
hjäääälp! Precis sånt här jag va rädd för! Va därför jag tvekade till beställning.. Funkar inte multiratten får jag frispel :P Att den är lite seg kanske är beroende på förväntningarna och att man är jävligt hetsig så här när nåt är nytt :P Tyckte den såg alert ut på demo filmerna man har kollat på.. Men återkom gärna med en andra uppfattning så att säga. När alla intryck har smält in :) |
|
| Jag kan nästan svära på att jag har missat multiratten så på den biten kan du vara lugn,det finns till o med inställning för det på enheten hehehe...Jag ska..jag tycker den är bra inget snack som sagt återkommer | |
|
låter bra catch lite synd med ljudet där, dynavin säger faktiskt att det inte går att ta bort pyssljudet helt och hållet bara om man skaffar en line out converter där man minskar ljudutgången till högtalarna, multiratten fungerade på min jag hade, du kanske har inte kopplat inbusboxen till IR kabeln |
|
| Hur uppfattar du ljudet från radion i bakgrunden lappen? För högt eller det är "okej"? Mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.