|
Sida 31 av 66
|
|
|---|---|
|
Ok nu har jag fått mail med kollinummer. Han har inte skickat alla paket samtidigt för mitt är fortfarande kvar i Danmark. Men det gör ingenting bara jag får paketet. |
|
| Nu har jag fått trackingnummer :) Den skickades igår kl 17:00 och har således inte kommit ut ur tyskland än :/ | |
|
catch: nä jag har inte fått något mail från tysken. |
|
|
Bra då kan jag slappna av jag började få dåligt samvete faktist men då så ni får dom säkert senast på fredag,Min har kommit nu till min lokala post det tog 3 dagar så ni lär nog få dom snart... mvh |
|
| Okey men Jeppe dra ett mail till honom isåfall han sa ju som sagt att han ska skicka mail till dig,det kankse ligger på för han. | |
|
Nä inte ska du har dåligt samvete du ska ha ett stort tack istället som drog igång det hela. Hade inte du gjort det hade man köpt från nått annat skumt företag här i Sverige och kanske blivit lurad. Så du ska ha ett stort tack catch_me |
|
| Känns nästan som att jag också sitter och väntar på paket! Hoppas det blir bra, grabbar! Ni får se er som pionjärer, vägledare och samhällshjältar för denna insats! | |
| Nu kom jag att tänka på en sak, ingår DVB-mottagaren eller vad det nu var som var en option på det där produktbladet? | |
|
fick hem mitt paket precis kunde inte låta bli att åka från jobbet och hämta den,,den er vacker,Dvb-t mottagaren fanns med i paketet.hahahaha Det var så lite så Lappen det var nöje för mig och kul att hålla på fram o tillbaka,nu börjar det roliga ,med montering osv,,pallar nog inte vänta jag kör dirket efter jobbet |
|
| Hehehe :) Hur känns de silvriga knapparna? känns de robust eller plastig? | |
| Det var det första jag titta på det är inte silvrigt längre närmare pianosvart typ inte alls plastig känns orginelt på nåt sett,den har lite silvrig nyans men syns knappt.. | |
|
Fy fan va kul Catch :) Du är värd att få den första :) Jag fick kolli numret nu. Min enhet är också kvar i Tyskland, men den som väntar på nåt gott :) Har heller inte fått hem min monteringsram som det gör inget just nu. Lappen, har du fått hem din ram, hur lång tid tog det? Catch, Stort tack igen. Du har styrt ihop detta väl! Kommer du att dokumentera installationen med bilder förresten? =) |
|
| Vad är det för ram ni pratar om och har ni artikelnummer till den? Mvh | |
|
51167001410 är art numret. Och det är monteringsram för att installera en navigator. Mallig, läs igenom forumet lite så ska du se att detta klarna. Till och med en så okunnig på området som mig lyckades fatta detta med hjälp av denna toppentråd! |
|
|
Hej igen, Jag förstår att du läst nedanstående inlägg och därför beslutat att avbeställa ordern, och tror man blint på allt vad som står där så förstår jag ditt ,val även om det mesta som står där inte är sant, och du kan hälsa dina brevvänner att jag varit i kontakt med Dynavin långt före ”catch me” kontaktade mig angående av att ta hem Dynavins produkter. Jag kan också skicka avtalet från Dynavin som som bevisar detta. * Det här mailet fick jag av importservice.nu och en bild på denna tråden. Ville bara lägga ut det här så får ni själva göra er en uppfattning. * Tack eerily för art.nr. |
|
| Ja då eerily jag ska dokumentera allt om jag nu inte blir allt för ivrig och sabbar allt hahahah...tackar själva grabbar det var faktist ett nöje att kunna prata om gemensam intresse. | |
| mallig nu hänger jag inte riktigt med varför du skriver detta nu?det du skriver är det Importservice ord? Jag har fått många såna mail av importservice när jag gjorde klart för honom att han har en dålig ryckte på nätet darför ville vi inte handla hos honom,, | |
| Ramen är restad så det kommer ta ett tag att få den eerily | |
|
Märkligt att Importservice säger att han är distributör i Sverige. Varför finns inte Importservice med här Länk då? |
|
|
Nej precis, så varför ens handla av honom? Jag litar då mer på en tysk ÅF i så fall, och när du nu dessutom ser att andra gör det så kanske du också ska fundera på det? Hade dom som vi handlar av nu viljat blåsa oss på ganska många tusen så hade det vart klart nu, men icke. Vi har alla fått trackingnummer. Vill du ha en dynavin så föreslår jag att du hör med Hifi-Center också :) Aj fasen Lappen, när beställde du din då och fick du nåt ungefärligt lev datum på den? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.