AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.544

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 3 av 66
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
hehe beställde idag från tyska sidan, beställde även konsollen för o flytta ned klimatanläggningen, ;) blev 680 euro typ, och 150 kr för konsolen!

Tack ändå

Glada Hälsningar

Labbe
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Spännande Labbe =) Hör gärna av dig sen när du fått grejjerna och installerat! Så man vet hur det blir och hur pass svårt ingreppet va :)
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Nästan 7000 spänn, hoppas den är värd det.
Återkom med recension sen!

he
438
henrik23d
540 touring M-sport -01
635 CSi, -85
Kul, hoppas att du blir nöjd och att vi får se bilder och utlåtande. Är ju onekligen frestande att köpa.
Tårta och blommor kommer på posten!

Mvh Henrik.
Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Spännande Labbe vilken av konsollerna beställde du? Kan du inte dokumentera installationen med bilder?
Visa användare
95
Labbe_LM
Ja visst kan jag det,
Jag ringde till bmw först hörde vad en sådan kostar,
Den ligger på ca 900 kr en ny,
Men tyckte att det var lite för mycket för en konsol med askkopp, så jag gick in på
bildelsbasen och beställde (från en bil som hade navigation) 150 kr, men hamnar på 300 med frakt, helt OK pris.

Bild finns nedan här hur en sådan ser ut,

"Länk

Hör av mig när jag får dynavin =D

Hälsningar

Labbe
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Coolt! :) kommer med ganska stor sannolikhet oxå att beställa en, men ja tror ja väntar på att den får någon åf här i Sverige...kanske =) om man kan hålla plånboken stängd!!! :D

Vad är det för leveranstid då? Upp med bilder eller en video på apparatten snarast möjligast! :)

Mvh
sf
44
sfi
330i -03
Hur fungerar detta med NAVIn? Jag som inte har någon GPS installerad sen tidigare i min bil. Jag menar hur får man det att funka? Den här dyavin i sig gör ju inte hela jobbet. Kan man lösa det på något bra sätt utan att göra en BMW originalinstallation för en massa tusen?

Lika dant med TV grejen. Funkar DVB-T så där rätt upp och ner? Någon slags antenn måste väl till om inte annat.
Visa användare
95
Labbe_LM
Sfi, det är det den gör allt är inbyggt på den, Navi digital tv osv gps anten följer med, tror även dvb-t antenen också

Kika vidare på sidan nedan,

Länk

Fick konsolen idag, har förberett för dynavin, inga svårigheter att flytta på klimatanläggningen =D
lägger upp bilder framöver

Hälsningar

Labbe
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
En intressant grej jag har vait i kontakt med dessa gubbar Länk och nämnde Dynavin för dom ifall ´dom kan tänka sig att ta hem den,det var ´klart intressant för dom...idag fick jag ett mail av dom och en bild han skicka på enheten med den verkar va helt annarlunda en va dynavin är..fråga om honom om det var en dynavin produkt eller inte fick inte svar ännu.Varför jag regare på att den var annarlunda var att den är helt annarlunda på knapparna (snyggare) tycker jag även annarlunda i menyn..

Om nån ger mig ett mail adress kan jag skicka bilden så att man kan länka den bilden hit
mvh
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
vilken av enheterna är det du kikar på?
Visa användare
95
Labbe_LM
catch, skicka gärna bild till mig, Labbe_Lm@hotmail.com
Gee
Det kan vara så catch_me att den bild du har fått är på den nya modellen, där dem ändra knapparnas text till mindre mer lik oem och även belysningen är mer lik BMWs.
Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Varför inte slänga upp bilden här Länk så får vi alla se.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Mortician: har inte tid med det just nu men fixar sen...

Labbe_LM: du har mail..Lägg upp gärna bilden om du kan

Gee: kan stämma men jag har koll på exakt vilka uppdateringar dom har gjort på enheten då jag läser på deras Forum kämpar aktivt för att försöka få nån återförsäljare att ta hem den..Som sagt importservice.nu har varit mest intresserad hitils..Hur som, helst verkar inte denhär enheten bekant för mig visst dom e jätte lika men mer lik modellen som kommer att komma till E39
mvh
Visa användare
95
Labbe_LM
Tack catch, här kommer bild på hur den ser ut,

"Länk

Bilder konsol, ned flyttning av klimatanläggning

"Länk

"Länk

"Länk

Hälsningar

Labbe
Visa användare
95
Labbe_LM
Obs blev fel,

"Länk

"Länk

"Länk

"Länk

kanske funkar bättre

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Härligt tack för hjälpen Labbe_LM
Som jag nämnde tidigare så försöker jag sprida ryktet om enheten hos så många ÅF som möjligt bara för att kunna få hem den till sverige så att man kan köpa den här med svenska garantier osv..som sagt tror att importservice kommer att ta hem den då dom har många enheter som liknar dynavin.har ni varit inne på deras hemsida så ser ni alla prylar dom har
mvh
Visa användare
342
AndreasN.
330DA Touring M-sport -04
320i Touring -89
Den första bilden är ju CAD-bild men den är ju förutom menygrafiken väldigt lik "Dynavins" enhet, de kan ju kanske vara denna i nya kläder..men ja skulle gissa på att det är en tidig produktionslayout..menyplattformen ser "gammal" ut...

- catch_me

Fann du denna på deras hemsida?? jag kan ej hitta den, dock så verkar dom ha en del enheter som kan vara från Dynavin men då är det till Audi...

Mvh
Gee
Ja det hade ju helt klart varit intressant, tar dem hem den kanske vi skulle kunna få ihop ett gruppköp och få lite rabatt på dem också
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.