|
Sida 29 av 66
|
|
|---|---|
| Jeppe har du fått hem kameran förresten? | |
| Tycker det är lite knepigt att vi andra inte fått nått mail!! | |
| Jaa, jag vill också ha trackingnummer :) | |
| Nu är jag på jobbet och kommer inte åt min hotmail men tycker ni ska maila honom eftersom ni har ju hans mail ni med.eller så mailar jag honom igen när jag kommer hem. | |
| Ah, smart :) Jag mailar honom för min egen del | |
|
Jag gjorde en reply på räkningsbrevet nu då så får vi se. börjar bli lite nervös faktiskt :P |
|
|
Ta det lugnt allesamman :) Catch fick ju sändningsnummer bara för att han frågade efter det, våra är med all säkerhet också skickad |
|
|
Ja eftersom jag var ju kontakt personen från början så är det säkert lättare för han att maila bara mig annars blir det säkert mycket med oss alla som ska försöka få svar osv...Blåser han oss åker vi dit allihoppa på min bekostnad jag lovar. Skulle han vilja blåsa nån hade han säkert blåst Labben oxå labben säg nått lugna ner oss hahaha |
|
|
han har skrivit till mig att han skickade min dvn igår, men ingen tracknr, får den snart får jag hoppas, annars åker jag till tyskland och tar ett gäng dvn,s med mig upp haha, fick back-kamran idag ;) |
|
|
jag pitchar också in för att åka på driveby turné i tyskland om detta skiter sig :P Mailade honom idag vid 13.00 och har ännu inte fått svar. Brukar inte han va snabb? Mailar du honom på info.karlsuhe mailen Catch? |
|
| fan tror jag köpt fel kamra, den passar inte där parkeringsljuset skall vara iaf =(, kanske är till e90 | |
|
eerily han brukar svara dagen efter nu har jag mailat honom om tracking nummer som ni alla borde få...han svarar säkert imor jag mailar han på detta :service@hifi-karlsruhe.den Det var tåkigt labbe vilken var det du köpte? |
|
|
mm =( men jag hittar säkert nån annan lösning, får montera den på annat ställe, köpte samma ställe som jeppe, |
|
| Åh nej då passar den inte på min heller Jeppe beställde nämligen åt mig oxå | |
|
Catch: Ingen kamera än, kanske imorron. Men den ska ju inte ersätta p-ljus utan ena skyltlampan Labbe. Kan du ta ett foto på din kamera? Ser den ut som på ebay-bilden? |
|
|
På ebay-sidan där jag köpte kamerorna står följande: Q: I'm wondering if this rear view camera is right for me. I have a BMW 3 made in 2004, model E46. Models made from 2005 are called E90. As far as I know they have different licenceplate light units. Could you please verify if this is perfect fit for my car? Feb-24-10 A: yes.all are ok.. Har också läst någonstans om att någon behövde modifiera sin kamera köpt på ebay. Den var för djup men han lyckades kapa till den så att den gick in. |
|
| Pratade med ett företag i sverige som tar hem dynavin idag och frågade om de kunde ta hem senaste versionen (V.3) men han sa då att dynvain sagt att den släpps i slutet på mars så han ska höra av sig till mig när V.3 släppts. Var det inte senaste versionen ni skulle beställt från Tyskland? | |
| Vilket företag? | |
|
Hej, Jag har ett antal DVN-E46 på väg in, och det har tagit12 dagar sen beställningen gjordes, så man får räkna med 10-12 dagars leveranstid. Enligt senaste informationen från Dynavin skall V.3 släppas i slutet av denna månad. Detta var svaret jag fick när jag frågat om de kunde få hem V.3 |
|
| hmm. Är det bara jag som letar dåligt eller är Dynavin borttagen från hifi kalsruhes hemsida? :S | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.