|
Sida 28 av 66
|
|
|---|---|
| Okej. Låter bra det :) Catch, vart vill du att jag lägger upp bilderna? | |
|
Hmm, nu börjar det rycka i pryl-nerven... Trodde att jag skulle kunna hålla begäret i schack till jag fick den... Men icke =) AC/askkoppsramen beställd, 470 spänn eller nått sånt hos min lokala bmw verkstad :) |
|
| Vaaa varför så billigt för dig då?bara bra för den delen men jag köpte den för 780 vill jag minnas | |
| Vettetusingen, kan vara så att de beställde fel hållare åt mig? Återstår att se :) | |
| Men hade du inte art nr? men du kankse har en annan model du har ju Alpina samt 00a kan ju va det | |
| Nä inget artnr, jag sa bara att jag ville ha den där hållaren för att flytta ner ACn, för en bil som har stora orginalnavin + rökarpaket. Får se vad det blir :) | |
|
Samma pris för mig också...bryr mig inte så mycket. Handlar bara om några hundra i skillnad |
|
|
Kommer just från Carlia bil. 780 kr även för mig. Gick på artikelnumret som catch skrev |
|
|
Fick mail från Tyskland idag Dynavin är nu skickat med Tracking nummer 01765011087273 man kan tydligen följa kollin via nätet dpd.de |
|
| Fick ni övriga också mail från AF eller är det bara jag eftersom jag beställde enheterna | |
| Jag har inte fått nåt mail :( | |
| inte jag heller :/ | |
|
Nope inget mail. Vi har blivit lurade!!! catch_me har fått alla enheter ;) |
|
| haha att han lyckades =p | |
|
Ha ha yes det blev ni,ni satte era pengar på mitt konto i Tyskland nej nej vill inte ens skämta om det.Detta fick jag som svar när jag fråga honom ifall han har skickat enheterna thetrackingnummer is 01765011087273 you can see it at www.dpd.de Jag sa även skicka gärna mail till dom övriga oxå när du skickar varorna svar: Guten Tag ok, i will do that. thanks. Mit freundlichen Grüssen Herbert Cee |
|
| Jäävlar va däng Heebert åker på om han blåser oss :P | |
| Lugn eerliy jag tror inte han gör det,Annars äker vi tillsammans och plockar honom heheh | |
| Inget mail här heller... | |
| hoppas det kommer imorrn. Att det bara ska komma ett mail till Catch känns ju skumt när det är olika leveransadresser. | |
m3_kosova |
40 USD för en CMOS ( UTAN MÄRKE ) back kamera är way to much måste jag säga. Finns såna för 16 USD att köpa in, men inget att hålla hårt om. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.