|
Sida 26 av 66
|
|
|---|---|
|
* till ett riktigt trevligt pris admin: editfunktion tack |
|
|
japp samma ställe! =D eerily, se på bilden , du kan dra kabeln den vägen då syns den ej! Länk |
|
|
Fan va najs Hexagon. Edit funktion har man saknat länge på detta forum. Sticker till tyskland nu den 19:onde, kanske kan köpa med en DVN hem. alternativt får man lägga en beställning. |
|
|
Här en en liten guide eerily hur du får bort dom saker som behövs för att flytta AC panelen. Nu är guiden för att montera DICE men det är början som visar det vi behöver veta. Länk |
|
| Hahaha,,,denna tråd väckte visst en del intresse :) snart visad 10.100 ggr..på två månader!! :D ...lovely :) | |
| Jeppe fick ingen pm av dig hur blev det med kameran? | |
|
Sorry catch...blev lite tajt igår. Skickar PM nu. btw... min kamera är nu på väg. :) |
|
|
Grabbar jag kom på en sak som gjorde mig lite fundersam. Hittar ingen info om det med är det inbyggd förstärkare i Dynavin? För jag hittade det här på ett annat forum som gjorde mig fundersam. "Are you using factory amp or built in amp of Dynavin? How is the wiring done?" "I don't think the unit has an amp built in fyi...it is specifically built for the US, of which all cars had separate amps..." Väldigt dåliga nyheter för oss som inte har H/K systemet i bilen med förstärkare. |
|
|
Detta står på deras hemsida så HK systemet behöver man knappast ha. Great 45Watts x 4 sound output |
|
| dont worry lappen, när jag hade på loudness så kunde jag spränga mina högtalare kändes de som om jag höjde, så den fick jag ta bort! har HK ljudsystem i bilen | |
| Jag är inte ett dug orolig för det Lappen det kan inte bli sämre än orginala sterion som bara levererar 4#25 | |
|
Ja nu när jag forskade vidare så svamlade dom bara. Tror att orginal stereon leverar bara 4x15W t.o.m. |
|
|
Tack för hjälpen grabbar, ska beställa ramen snart, vad va det för artikelnummer eller räcker det med att fråga efter Monteringsram för gps till E46 :) ? Den där vägen du visar Labbe så syns väl kabeln? :S Är lite det här jag är rädd för. Vill INTE att kablar ska vara synliga nånstans helst. Sånt är hemskt störande :P |
|
| Fanns på sida 21 art nr 51167001410 | |
| Ah! Juste så va det. Går ju så fort framåt i sidorna här med så många aktiva så det spolas ju lätt bort :) Tack än en gång Catch! | |
| Jag tänkte att jag skulle beskriva för er hur jag flytta ner ACn men jag kan inte länka bilderna om jag mailar dig lite bilder kan du lägga upp dom på forumet så kan jag fylla under varje bild.. | |
|
eerily: Åk till Carlia bil och säg att du ska ramen för oginalnavin och där AC panelen är placerad lågt. Jag angav det nummer som catch_me skriver och dom visste exakt vad jag var ute efter. |
|
| Will do, ska ta mig dit nu i veckan. Är väl ingen jättebrådis i alla fall. Är det beställningsvara och hur mycket köstade den? | |
| Ja dom beställer den och priset ligger på 780:- | |
|
Ouch. Aja :) Inte direkt nåt man kan snåla in på heller haha. Nu vill jag att det händer lite med högtalargruppköpet också så att man får in allt på samma gång. uppgradera mera! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.