AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.574

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 25 av 66
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Ovanför regskyllten alltså tar man bort lampan där och ersätter den med kamera som oxå har inbyggt lampa
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Aha så det blev två edit på de då
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
du kan ju inte bara beställa sådär jeppe, nu fick du mig också att klicka på köp! =D
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
hahahahahaah fifan va vi håller på
Visa användare
95
Labbe_LM
aja back sensorer och backkamra + cab = riktigt bra sikt bak,
får se om jag klarar o backa i nått
Je
84
Jeppe
325iA Touring M-sport -02
haha sorry labbe
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Men vafan grabbar, nu sitter jag ju också med kli i fingrarna haha. Undra hur jobbig den där är att montera då? Lär man dra massa kablar längs hela biljäkeln?
Visa användare
95
Labbe_LM
en kabel blir det, eller två ifall man vill att dynavin ska växla över automatiskt till kamraläge när du lägger i backen!
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Det vill man väl kanske inte utifall man kollar på något spännande :) bättre om man ställer in det själv. Vart ska den kabel dras till då?
Visa användare
95
Labbe_LM
du drar fram en till dynavin, videokabeln!
sen har du en kabel som ska från dynavin som det står "Reverse" på
den ska kopplas på backljuset ? den är inte nödvänding bara om du vill att dynavin ska växla automatiskt,
sen behöver kamran ström med, plus o minus kopplas på backljuset!
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Gudars va komplicerat :P Ta lite fina kort när du gör det sen labbe så man ser om det är värt att ge sig in på utan tisk för att kortsluta bilen :P
Visa användare
95
Labbe_LM
hahah, sånt e kul =D det ska inte va så svårt!
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
ja jag skulle också tycka att det va skitkul om man hade kunskaperna! Så trist att man inte är hajj på att meka och trixa :((

Gruvar mig över dynavin installationen också :P Kommer ju få dra till verkstan och få det monterat = Dyrt :P
Visa användare
95
Labbe_LM
ahh eerily du måste ju börja lära dig nångång =D
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Håller med :) Men det är lite knivigt när man inte vet hur man ska börja vet du.. Speciellt när det kommer till att dra kablar och hålla på och fästa dom på hej och hå för att få saker att funka hehe. Jag är inte elektriskt kunnig! :)

Tänker dock ge mig in på dynavin. I alla fall börja med att försöka montera ramen. Kan nån fastställa ett artikelnummer till ramen som 100% säkert passar till min bil? :)

Behöver jag nå speciella mejslar eller dylikt, typ torx?

Labbe, du sa att du fäste din antenn vid regnsensorn. Hur ser den ut och vart sitter den haha
la
376
lappen525
520D Touring -10
eerlie ta det lugnt nu :)

Här talar killen om var tex om var han tänker montera micen men i slutet på filmen så ser man var han monterar GPS antennen.
Den lösningen tänker jag gå på som han gjort..enkelt och inte allt för kosmetiskt illa.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Sorry glömde länken :)

Länk
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Hehe satt just och kollade på den :) Micen skulle ma´n strunta i va?
Antennen blir väl bra längst ner till höger där. Blir ju knappast synlig, tycker att hela dashen på e46 är så sjukt stor så man kommer i alla fall inte se fram dit :P
Drar man kabeln under den där shadowline listen bara då eller?

Hur vart det med GPSen i sig då, kollar på lite videor och den verkar väldigt praktisk i sökandet och så, men kommer vi kunna få tag på svenska kartor och kanske fartkameror?
bm
137
bmw_henke
330D Touring -02
Hallå Gubbar, Nu är man tillbaka efter semestern i fjällen. Innan semestern fanns här 10 sidor i denna tråden, nu finns här 24 sidor. Har läst lite snabbt, det verkar som ni har beställt enheter? Vill ni ge mig lite snabb update om vad som har hänt, jag ska fortfarande beställa en enhet tänkte jag.

He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Vi forskade runt med i svesnka importfirmor att köpa dynavin igenom, men vi hittade ingen vi riktigt litade på. Så vi är 5 st som gjort ett gruppköp från samma tyska ställe som labbe(?) beställde sin från.

Jag har även gjort en product request på en kinesisk sida som heter dealextreme.com, som just nu är under behandling. Tar de in den så kommer det förmodligen bli till revligt pris :) De är dessutom bra att ha att göra med.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.