AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.576

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 22 av 66
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Åhå, nu såg jag... De två läsbara mailen hade hamnat i skräpposten :S

Det enda som inte hade landat i skräppost var det där det _bara_ fanns betalningsuppgifter :)
la
376
lappen525
520D Touring -10
Inte för att göra nån avundsjuk men jag "får" min Dynavin gratis.
Efter 3 månader ramlade mina efterlängtade poker pengar in på kontot som jag trodde var förlorade för gott på grund av en poker site som konkat.

Så det blir en jäkligt nice present :)
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Va kul,Förresten kolla kamera oxå med tyskland dom ville 60 euro ink frakt är ni intresserade får ni maila dom själva,nu när jag har fattat att det är hur enkelt som helst att riva sterion kommer jag nog vänta ett tag med det,spara pengar alltså till skillnad till vissa som får det gratis :)
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Word Catch. Inte alla som har lika bra som Lappen :)
När man sen är i farten att få hem Rainbow högtalarna också så är det verkligen dags att lägga band på sig med köphysterin haha
Mo
63
Mortician
320i coupe E46 -99
Vilke kamera catch_me?

Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Vet faktist inte bara frågade Tyskland AF ifall dom hade nån kamera passande Dynavin/E46 annars vet jag inte vad för kamera det är
la
376
lappen525
520D Touring -10
När ni förde över pengarna skrev ni hans namn eller namnet på firman?
Det kanske inte har någon betydelse?
la
376
lappen525
520D Touring -10
Nu var pengarna överförda...
Nu får vi se om man får nån produkt eller om man blivit blåst!!!
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
eerily: micen skippa jag men jag ska nog montera den med framöver nu när jag får nya versionen, läster att det blir mycket bättre ljudmottagning om man använder externa micen, dvb anten, vindrutan upp i högra hörnet!

catch: usb kablarna? det är bara att använda borrmaskin =P haha ne då det finns hål i handsfacket på övresidan, kan ta kort o visa!

lappen vi får hoppas att vi får våra produkter vi betalar för, annars får vi göra en road trip ner haha
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag ska till banken strax och betala sen är det väl bara att vänta,går allt som det ska är dynavin hemma om en vecka f...n va kul

Okey Labbe jag kollar möjligheten det är nog inte så svårt att dra kabeln dit fanns det med nån usb kabel eller köpte du till i så fall vilken så att man hinner att köpa tills dynavin kommer.
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Jag är livrädd för att bli blåst haha! Känns så skumt att man måste betala i förväg. Fast det kanske inte är så konstigt med tanke på att dom ska skicka till Sverige och inte vill krångla med returer och sånt.
Får vi inga enheter då blir det en resa ner till Karlsuhe Hifi kan jag säga, och inte med ett glatt syfte :P

Ska ner på banken efter jobbet och fixa överföringen då :)
Visa användare
95
Labbe_LM
jag hade faktiskt hemma liggandes några stycken =p, men vad kan en sån kosta 30 kr kanske, eller lite mer beror på hur lång den ska vara, dem finns lite överallt, be om usb förlängningskabel,

usb kabeln som följer med dynavin är för framsidan, mini usb

här har du lite kort,

"Länk
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Jag petar över pengarna ikväll
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
tack labbe,så nu är pengarna överförda hoppas på det kommer nån paket oxå
Visa användare
95
Labbe_LM
räkna med att de tar 4 dar tills han får pengarna, och ca 3 dar för paketet till sv
la
376
lappen525
520D Touring -10
Blev lite fundersam Labbe när jag kollar på dina bilder.
På den här Länk bilden så ser man kontakterna som ska gå till högtalarna.
Men jag har fått för mig att på Bmw så är det en universialkontakt och inte vanliga RCA kontaker till högtalarna?
Har jag fattat totalt fel nu eller har jag fel lösning i min bil för att använda Dynavin.
Jävligt lägligt att komma det nu eller hur? :)
Visa användare
95
Labbe_LM
nej det är inte kontakter som ska gå till högtalare, det är ingångar och utgångar, till diverse, slutsteg aux ingång, subwoffer, kamra ingång, och utgång till externa skärmar =D
la
376
lappen525
520D Touring -10
Ok så tex om jag vill montera ett slutsteg så finns den möjligheten?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Hej
Folk försök att överföra pengarna hrlst idag så att han kan skicka allt samtidigt så vi får dom samtidigt oxå.
Visa användare
95
Labbe_LM
Ja det kan du göra lappen!

har skickat iväg min dynavi tillbaka, får se när jag får min nya men borde få den ungefär samtidig som alla andra =D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.