|
Sida 21 av 66
|
|
|---|---|
| Men grabbar i mailet fanns det en länk som man går till en sida där man kunde välja språk :) | |
| Har alla betalt redan? Jag tänkte ta det med banken nu i veckan. Har inte gjort några internationella överföringar än och jag vill inte att den första går åt pipan. | |
|
färddatorn och dynavin är oberoende utav varandra, så färdddatorn fungerar som vanligt! Sen har du färddator på diverse gps program |
|
|
Nej jag har inte betalt utan kommer vänta tills på måndag. Kommer ringa min bank så dom får hjälpa mig. Jag vet hur man gör men lika bra att ta till hjälp så inte okända Gunter får mina pengar för att köpa bratwurst för ;) |
|
| Hmmm. Sitter med bankdosan i högsta hugg nu :D Hittade en ganska lämplig tjänst som heter "Internationella överföringar" Men jag är i alla fall inte helt hundra på alla punkter så jag tar nog detta med banken på måndag istället =) | |
|
Fråga. IBAN är det som mitt referensnummer? Räcker det alltså med att gå till banken med BIC/SWIFT numret och IBAN numret? |
|
|
hahahaah Gunter säger du hahah. jag kommer att vänta till på måndag jag med.aha så man kan välja språk oxå |
|
|
Ja det var en länk till en hemsida med din beställning och där kunde man välja Svenska. När ni gör överföringen glöm för guds skull inte det den text ni ska klistra in som meddelande till mottagaren. Står längst ner på sidan om det. |
|
| Syftar du på Ebay numret, lappen? | |
| Japp det långa numret | |
| Catch, har du nåt reservdelsnummer till monteringsramen så man inte får fel :P Eller bmw kanske ser det genom reg nr koll? | |
|
Du ska inte ha den ram som är för ditt regnummer för då får du samma ram som redan har :) Det är bara säga att du ska ha ramen som är till för orginal navi och för att flytta ner AC:n Jag ska upp till Carlia bil i morgon dels för att beställa ramen samt lämna tillbaks andra saker så jag kan skriva här sen vilken ram du ska ha. |
|
| Glömde visst skriva art nr 51167001410 | |
|
Haha ja juste. det hade ju vart lite utav en miss =) Undra hur lång lev tid det är då. Skönt att dom hade enheterna lev klara i alla fall. Men förresten, om dom skickar enheterna i veckan, är det då de uppgraderade modellerna? Dom skulle väl komma i slutet av mars? :S |
|
|
Hej Går man in på Dynavins forum så info om när den kommer ut på mitten av februari de med ljud problemet dök upp så sa Dynavin att det ska vara löst till generation3 som kommer ut slutet av mars då började folk fråga när exakt typ..Sen typ början av mars så kom dom ut med info att kolla med era lokala AF då dom hade redan börjat skicka ut generation3 alltså var det klart innan slutet av mars.det är tydligen olika från land till land.Tyskland får hem dom 17 mars och leverans tar 3/4 dagar så vi lär nog ha dom på måndag den 22 mars.. har nu flyttat ner ACn skit enkelt bilder kommer..Tog 10 min. det var riktigt enkelt.Eftersom jag fick dit ACn på ramen så är det 100%säkert att ni ska ha just den Ramen 51167001410. |
|
|
Alltså får vi generation 3 ? :) Okej, härligt catch, ska bli spännande att se. Vad behövs det för verktyg? Labbe: Vart satte du din mic och antenn? |
|
|
Ja vi får generation3,verktyg bilens orginala skruvmejsel,och en torxmejsel tror jag dom kallas för behövs för den lilla panelen där bla sätesvärmen ligger. Måste säga att jag tycker det ser bättre ut när ACn sitter där ner mer prylar/knappar hahaha Labbe: hur drog du usb kabeln till handsfacket? |
|
| Tjing! MItt mail är bara på tyska, hade ni några svenska instruktioner ? :) | |
| Translate.google.com är en fin grej... En grej till, hur vilken betalning som kommer från vilken kund? | |
|
Öppna det andra mailet du fick, det som är från ebay (tror jag :S) Där kan du välja språk i menyn. Sen får du göra en intenationell betalning med IBAN numret och det andra numret du fick. Sen får du skriva i mottagrmeddelandet det andra långa numret som står i det mailet. står nångting med ebay |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.