|
Sida 2 av 66
|
|
|---|---|
|
Jo, den sändningen verkade ju ha sålt slut ganska kvickt :) de va intressant läsning där...fan så sugen man vart på en sån då =) |
|
| mm, finns mycke intressant läsning där :) | |
Gee |
Vi skulle ju dratt igång ett gruppköp på ett gäng sånna för alla som är intresserade. Ser ju onekligen intressant ut. |
| Ja, de vore kanske nåt de...helt klart intressant :) | |
|
Intressant, som många andra tycker! Fundering, hur pass stort ingrepp är det är "flytta ner" AC-enheten (För oss som inte har orginal navi). Har sökt i forumet på tillverkarens sida men inte funnit något svar. Mvh Henrik. |
|
|
Hej Detta ingrepp är inte alls stort, du behöver inte såga lr kapa en pinal, vissa säger att man inte ens behöver denna Länk ..vet inte exakt men ja skulle nog använda mig av det så man vet installationen blir ordentlig...men utöver detta så ska det vara plug´n play..bara att köra =) Mvh |
|
|
närmare bestämt Länk Mvh |
|
|
Stämmer som AndreasN säger det enda man behöver göra e flytta ner AC inget annat..Finns här oxå annars Länk Billigare faktist.. Nu jag var inne på Dynavin hemsidan såg jag att nu e även Grekland med på återförsäljar listan..Vad tror ni kommer det till sverige oxå,ka man ha is i magen och vänta med beställningen? |
|
|
Läste de va en av testpiloterna som verkar välja att vänta tills framåt sommaren med att vilja agera som återförsäljare pga av att det verkar vara allt för många brister i produkten...kanske man ska vänta några månader trots allt :/ Har pratat med några säljare och det verkar som en del kommer att välja att ta hem den...som de verkar iaf Mvh |
|
|
Tack för svaren, Det är alltså i princip som att byta CD:n dra ur, koppla ur sladdarna på baksidan, koppla ihop och tryck dit. Spontant så känns det lite vågat om du (AndreasN.) beställer en nu, mjukvarubuggar är säkert lätt fixat, men på deras hemsida står det ju bla. om nytt utseende på knappar, klagomål på för stor text på knappar osv. Sådant kan ju vara svårt att ändra i efterhand. Personligen tycker jag att det är väldigt viktigt att den har OEM-look. Mvh Henrik. |
|
| Belysningen samt texten på knapprna är fixade redan och är på väg ut till återförsäljarna även uppdaterat mjukvara...vet det då jag har varit i kontakt med >Kina fabriken | |
Gee |
Det är väldigt lätt att flytta ner AC enheten, den delen ni länkar till rekommenderar jag starkt att använda dock är den billigare hos BMW där kostar den bara 400kr |
| Snart kommer Länk till E3p oxå | |
|
Ops blev lite fel snart kommer det till E39 oxå Länk |
|
|
Någon som har vågat knackat spargrisen ännu? =) Själv vågar jag inte agera, ffa. utseendet som behöver förbättras (knapparnas text och rattarna), dock påstår de i forumet att detta är fixat, men inga officiella bilder finns på detta på riktiga sidan. Mvh Henrik. |
|
|
Vad har vi här då!? Detta verkar ju högintressant! Vad kostar en sån här manick? :) Bör man köpa till plug n play högtalare? Blev det nåt av med gruppköp eller? Jag är hög-intresserad! |
|
|
ang. priset så kollade jag på åf. i UK och US, billigaste var $ 625 (4,5k kr). Den kanske kan ge en (låg) fingervisning om priset när någon tar in denna till Sverige. Känns spontant som ett ok pris med tanke på vad man får. Mvh Henrik. |
|
| Hur ser det ut här då. Är det nån som har beställt denna enhet? Är ruskigt sugen =) | |
|
Detta måste man bara ha, inte så farligt 4,5 vilken sida Henrik? =D Glada Hälsningar Labbe |
|
|
Labbe, på sidan (dynavin.com) finns lista på återförsäljare. Det var ifrån dessa sidor jag hittade prisuppgifterna.... köp köp!!! Mvh Henrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.