AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.539

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 19 av 66
la
376
lappen525
520D Touring -10
Hittar inte var du skrev det med antennen catch_me.

Varför var du tvungen att ta ut luftutblåsen Labbe?
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
Dynavin sätt i först sen luftutblåsen,

du har ju en ram som ska tas ut med som har varit till org stereon och klimatanläggningen,
så du måste ta bort luftutblåsen
här kan du se hur den ser ut

"Länk
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Att ha antennen bakom enheten har jag aldirg hört där kan det knappast vara teckning.Föreslog för labbe att ha den vid framrutan typ sidan av regnsensorn då syns den knappt och perfekt teckning.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jeppe du måste nog dra kabeln enda till enheten för att få bild,men du ska ju ändå pilla där när du ska dra kabeln kan du lika gärna göra det.
la
376
lappen525
520D Touring -10
Labbe: Men på bilden sitter utblåsen kvar? Eller har du satt tillbaks dom på bilden?

Catch_me: Har aldrig sagt nått om att ha antennen bakom enheten och det fattar jag med att då blir mottagningen dålig.
Det jag menar är hur löser man dragningen av kabeln fram till regnsensorn.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Haha nej jag sa inte att du sa det Lappen525 utan ville bara säga mitt blev lite missförstånd där kanske,,

Nu har jag aldrig gjort det på en E46 en på min gamla e36 var det bara att dra ut den sido listen vid rutan där det står Airbag. sitter där med klips vill jag minnas.

Labbe du får förklara för oss hur du gjorde och räkna med många frågor :)
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Min product request på dealextreme står som status "Reviewed" nu, så nu håller de förmodligen på att förhandla om pris och sånt. Det sköna är att tillverkaren och dealextreme båda håller till i hong kong :)
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
haha jag satte tillbaka dem lappen, men du måste iaf bort med dem,

gps antenen har magnet under så den kan sättas på högtalaren bak på hatthyllan, men jag använde 3m tejp och satte den bredvid regnsensorn lite svårt att ha den bak på en cab
Je
84
Jeppe
325iA Touring M-sport -02
Kollade backkameror på ebay. Länk
Ska nog köpa en när jag ändå ska dra kabel genom hela bilen.
Hur är det med PAL / NTSC? Har dålig koll.
Funkar det med NTSC-kamera eller måste det vara PAL? Vad stöder Dynavin?
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Vänta lite Jeppe ska kolla med Tyskland dom kanske har och vi kanske får bra pris hos dom på kamera
Je
84
Jeppe
Tack catch! Du är en mästerfixare!
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Fick svar från Tyskland han kommer att skicka info till oss om betalning osv,leverans tar 3till4 dagar till sverige säger han när han har fått betalt..
Så ni själva kan passa på fråga honom frågor ni har.
Vi närmar oss slutet folk,Förresten jag har beställt monteringsram från bmw belv ingen rabatt där tyvär.
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Jag tycker det känns lite halv scary att vi ska förskottsbetala till nån random elektronikfirma i tyskland. Speciellt när det handlar om så mycket pengar.
Bara jag som är lite nojjig?

Sen är jag nojjig inför själva installationen också hehe. Kommer få ta bilen till verkstan och få hjälp av dom :(
la
376
lappen525
520D Touring -10
Ja jag är inte heller helt bekväm med att skicka iväg 5.5k:- men det har tydligen gått bra för andra.
Monteringen ser jag som en utmaning...det är nästan halva nöjet.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Håller med lappen525 100% klart det känns lite skumt att skicka pengar men va f...n

eerily det kommer att gå bra tror inte det är så farligt vi hjälps åt..Som lappen säger det är en utmaning
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
Fattar inte riktigt varför vi ska behöva förskotta om det är faktura :S
Jaja, Vi får hjälpas åt med detta. Kommer bli riktigt sjysst om man lyckas hehe.
Ska GPS antennen sitta bak vid hatthyllan? Och vad är det för mic som ska tillkopplas :P
la
376
lappen525
520D Touring -10
Du kan sätta GPD antennen var du vill bara den har hyffsat fri mottagning.
Så under sätet är inte en bra placering ;)

Micen är till för när du kopplar telefonen genom blåtand så kan du svara genom enheten.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Det finns mic som följer med sem finns det en inbyggt på framsidan så koppla mic är inte nödvändigt enligt Dynavin(Forum)
Jag kan ha sagt fel oxå det kanske inte är faktura eller förskott som sagt han kommer att maila oss info inom kort
Je
84
Jeppe
Ingen mer info angående backkamera från tysken?
Eller menade du att vi tar det var och en när han mailar oss?
ee
362
eerily
320i M-Sport -04
jojo, men asså man vill ju inet ha massa synliga kablar, eller? Det känns ju inte särskilt OEM :P Jag vill ha micen och antennen där det inte syns, men funkar. vart hamnar det då?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.