|
Sida 16 av 66
|
|
|---|---|
| Nej det tror jag inte De e ju EU men labbe vet säkert bättre eftersom han har köpt från Tyskland... | |
|
Nej det blir absolut ingen skatt eftersom det är EU så oroa dig inte catch_me :) Till det priset så är jag med så räkna med mig...tummen upp för dig catch_ me så jobbar så med allt det här :) |
|
| men gud. KLIAR i köpfingrarna! Men jag får nog nästan lägga in mig på hem om jag köper denna haha. Blir det på tal efter Mars-lönen? :P | |
|
Lappen tackar jag sköter kontakten med Tyskland Ja eerily det blir nog efter mars lönen så komigen haka på du oxå vi måste vara minst 5 pers så jag tar upp lista igen då 1.Catch_me |
|
|
24.40 EUR kostar frakten |
|
| Alltså hamnar vi på 5810 SEK ink frakt om nu inte han gav oss pris ink frakt har inte fått svar ännu | |
|
Så totalpriset blir 5870:- och det kan jag leva med. Men skulle inte förvåna mig ifall vi har is i magen så kommer pristet sjunka till hälften till hösten. |
|
| Hehe...lite för långsam ;) | |
|
1.Catch_me 2.Lappen525 |
|
| EEK! Fruktansvärt sugen! Men va i helvete, behöver ju nåt att göra med mars-lönen också nu när februarisparet går till högtalarna haha :) SKRIV UPP MIG! Jävla Catch, du har lockat in mig i ekonomiskt fördärv haha. | |
|
Ha ha härligt killen så ska det låta..Då så välkommen. 1.Catch_me 2.lappen525 3.eerily |
|
|
Snyggt jobbat catch_me. Jag är som sagt intresserad. Har dock några funderingar innan jag bestämmer mig. 1. Vilken version är det vi i så fall beställer? När kommer nästa version och vilka förbättringar/features får vi/får vi inte. (Måste erkänna att jag inte har läst på så noga om Dynavins utveckling.) Men jag förstod att problemet med brus skulle rättas till ganska snart samt att även telefonknapparna på ratten ska fungera. Stämmer det? Ingår det DVB-T i denna? Vill gärna se en specifikation från Hifi Center i Tyskland. 2. Hur blir det med eventuella garantiärenden? Skickar man tillbaka enheten till Hifi Center i Tyskland i så fall? Hur lång garanti är det? 3. Var bor ni? Kommer kanske bli en del fraktkostnader inom Sverige också. Själv bor jag i Sthlm. Blev visst rätt många frågor. :) |
|
|
Tackar Jesper Det kommer att bli Version 3 alltså kommer det gå att svara på tel med ratten,,Det fanns ett brus även det är fixat enligt Dynavin Tvb-t samt TMc ingår dessa funktioner fanns från början. Som Kosova nämnde det är nåt AF måste tänka på när han beställer varor från fabrik. Garantier vet jag inte riktigt men det är väl skicka som gäller ifall nåt skulle hända.. (jag kommer att kolla med Hifi center Hur vi skall göra med betalningen,Hur dom går till väga med skickandet,garantier,)Kommer ni på nåt så skriv de så att jag kan ställa frågorna Kan tänka mig att det blir så att ni alla skickar Pm till mig med Adress,namn a ni vet ju uppgifter,jag mailar Hifi center han i sin tur skickar faktura till oss vi betalar fakturan han skickar produkten till var och en adress/Köpare Men dom kanske jobbar på ett annat sett. Jag bor i Stockholm me det ska nog inte spela nån roll Specifikation om Dynavin finns på deras hemsida eller menar du annat? Ska jag skriva in dig på listan? |
|
|
Visste att jag till slut skulle trilla dit till slut :) Jeppe: Vi kommer att beställa den nya versionen som kommer i slutet av mars om jag fattat det rätt. Då är det en del eller i alla fall nån bugg fixad, så den ska vara topp! Någon mjukvarubugg kanske kommer att komma fram men då kan man ju alltid uppdatera firmwaren. Garanti kommer det ju att vara, bör väl vara ett år i alla fall. Catch vet säkert mer om detta. Sen frakten, det är ju en bra fråga. Men om det är lika som vi kommer att göra med högtalargruppköpet så fraktas det till var och en och med separat faktura. Detta borde väl gå att ordna även här. |
|
|
Jeppe Läs här uppdatera dig lite finns en hel del grejer här dom flesta buggar och fel som folk pratar om på detta forum avser version1 och 2 version3 kommer som sagt slutet av mars hahaah va myckt jag har lärt mig,,önskar jag hade samma intresse för mina lektioner när jag var yngre |
|
|
Länk glömde länken sorry |
|
|
Låter ju riktigt bra det här så skriv upp mig på listan. Jag kommer dock behöva den där 5-meters kabeln också som Labbe skrev om, eftersom jag har org navi. Länk Kan du kolla upp om Hifi Center säljer dessa? Det jag tänkte på med specifikationen är just att det är upp till ÅF att välja en del features. Bara så att vi får det vi vill ha. Har Hifi Center nån hemsida? Ska absolut läsa på mig lite bättre på Dynavins forum. |
|
|
1.Catch_me 2.Lappen525 3.eerily 4.Jeppe jag kollar upp kabeln...Gå in på Dynavin.com klicka på (where to buy)klicka på tysklands flagga där ser du deras hemsida eller klicka här Länk |
|
| Catch, hur blir det med monteringsramen då. Är det nåt vi kan köpa från samma ställe eller hur gör vi där? Vart hamnar priset på den rackaren då? | |
|
Även där har jag planer drar ett mail till dessa gubbar Länk får vi se hur det blir annars finns det massor på nätet typ bildelsbasen.se eller laga.se men jag föredrar ny då det kanske massor med repor som inte syns om man köper beg men men |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.