|
Sida 15 av 66
|
|
|---|---|
| kosova: De köper in stoooooora mängder och tar minimal vinst. Det är kina u know :) VI få helt enkelt se vad de kan göra för deal | |
| hexagon, har du din bil upplagd på nätet någonstans, skulle vart kul o se | |
|
Extrem offtopic :) Bilen: Länk |
|
| riktigt läcker hexagon | |
| Jo, den är nice som fan. Får rysningar bara jag tänker på våren när man får plocka ut den på riktigt! Det enda som saknas är en DVN ;) | |
|
Jasså så du kör Alpina Respekt nice nice..Hur gör vi nu ska vi ge import en chans kravet blir då betalning efter leverans och 5500 oavset hur många som köper. ska jag dra ett mail? |
|
| Jag är på, förutsatt att inte dealextreme tar hem den :) (Risken är väl 50/50) | |
|
Vänta lite catch_me...vi kommer alla fall få den tidigast slutet av nästa månad. Så vi kan se vad dealextreme säger |
|
|
Okey,Vi väntar nej tänkte jag kan ju ändå kolla med import får vi OK av honom då kan vi ändå vänta på dealextreme men visst jag väntar. Om vi beställer via import får vi den runt 2 veckan april trodde han då beställningen skulle han göra typ slutet av Mars |
|
| Spännande. Jag håller mig lite passivt intresserad tills ni fått svar från dealextreme | |
| Här sätter jag lite extra griller i huvudet på er: Länk | |
| 14-16000, jäklar vad saftigt pris =) Dessutom är det hualingan-modellen som jag har fått för mig är billigare | |
m3_kosova |
Hexagon Jo det är sant Natalie är ett registrerat bolag men du kollar inte på dem viktiga punkterna. Företaget har ingen F-skattesedel och utan den så kan man inte ge garantier eller dylikt. Du kan i värsta fall bli skyldig staten pengar pga uteblivna skatter som inte betalats i samband med införsel av varor. Det är inte samma sak som att gå in på Willys och köpa mjölk, här gäller helt andra regler som man måste se upp med. Varför ska man blåsa en person när man kan blåsa 12 på en gång och man gör samma jobb! Ni måste fundera lite utanför ramen i detta läge eller vad säger ni? Ni kan aldrig på över 1000 år få allt riktigt för 5500 kr, för bara själva införselpriset kostar ett företag 6203 kr, detta innbär att dem går med förlust på 703 kr för att sälja den till er! Hur fel låter det i era öron eller kanske rätt, jag vet inte hur ni resonerar! För att ni ska ha kvitto och garantier måste ett företag sälja den varan för 6204 kr för att gå plus 1 kr, resten får ni räkna ut själva;) Skulle ni gjort det jobbet för 1 kr? Tror inte det, man ser från helikopter att detta är fel som bara den. |
| Hexagon: Om du läser hela annonsen så är priset 6400kr | |
m3_kosova |
Bmw-lelle Bra, skulle precis skriva det, att många läser bara mellan raderna, och inte hela texten. |
| Hexagon: 6400:- kostar den och inte 12-16k:- | |
| Aah, såg nu, sorry... Jag läste rikt/listpriset | |
|
Okey folk fick svar från Hifi Center Tyskland där Labben köpte,Köper vi minst 5 enheter blir priset 580 Euro frakten nämnde han inte ska kolla om det är ink eller inte Vad tycker ni? |
|
| 580 euro funkar, det blir ingen importskatt från tyskland? | |
| Nej det tror jag inte De e ju EU men labbe vet säkert bättre eftersom han har köpt från Tyskland... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.