AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
285.506

E46 - 2DIN touch-screen lcd dvd player OEM-look

Sida 12 av 66
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
kom igen eerily jag är inte heller haj på de darför finns autopower vi hjälps åt Labben får hjälpa till oxå...
Förresten Labben rätta mig om jag har fel visst ingår dvb-t samt tmc
känns som att jag skulle ändå klara mig utan tv i bilen rds funktionen räcker ju oxå annars.
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
eerily: Det är plug and play, du river ut den gamla och sätter in den nya bara :)

Vad var det för snack om dvb-t och tmc? inte för att det gör mig något att det saknas, men ändå... Det är smutta extrafunktioner :)
Visa användare
95
Labbe_LM
325ci Cab M-Sport -04 Imolaröd 2
Allt e inbyggd på enheten,

du kan se på tv 4 medans du kör, jag fick ingen signal på videon pga hade bilen i garaget,
De ända du behöver göra är att koppla Parking kabeln till minuspool ;)

så det stämmer bra CATCH

Mitt tips till er vänta till månadens slut gör ihop eran gruppköp,

Då får ny DVN utan pyssljudet och även knappen till o svara/neka i tel är fixad! på ratten alltså

hälsningar Labbe
la
376
lappen525
520D Touring -10
Kosova du gör inget bra intryck när du kommer med info som inte stämmer.
Inte rätt sätt att få enheter sålda direkt.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Tackar Labbe jo då det är den vi ska få jag har pratat med importservice han kallar den för generation3 som släpps slutet av mars inga pyssljud samt man ska kunna svara med knapprna på ratten

Hexagon; tmc är en funktion som jobbar ihop med rds ex om det är stop i trafiken typ olycka på motorvägen och radio kör en annons om olyckan känner tmc av det om du har navigationen på då rekomnderar systemet dig en annan väg så du slipper köer osv

dvb-t;ser till att du kan se på tv som labbe nämnde ex tv4 osv..
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Labbe parking kabel vad är det?har jag issat nåt?
Visa användare
95
Labbe_LM
brao bra =D
det är en tråd som man igentligen ska koppla på parkeringsljuset
så att man inte kan se på film/tv medans man kör, Safety körning =p
men det är ingen big deal, man kan undvika det, du har ju grund minus nästan varsom helst =P radioanten tex

Jeppe: du som har redan navi på din bil, behöver köpa separt kabel 5 meter som du behöver dra från bagage utrymmet fram till stereon, inte samma koppling tyvärr

bra o veta!
la
376
lappen525
520D Touring -10
Bra jobbat catch_me men jag tycker det är en dåligt deal ändå.
Skulle inte förvåna mig om att dom köper in den för 999:- eller nått sånt och lägger på en jäkla provision.
Fasen den är tillverkad i Kina med ett helt annat prisläge på tillverklingskostnad mot här.
Men men så är det när man vill ha en sak då är man i händerna på dom som sätter priset.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Inköps priset är 425 dollar 3000sek så ja dom tjänar en del men vad ska man göra?
är du med ändå eller?

Labbe vad tycker du som har köpt enheten är du nöjd är den värd pengarna?
la
376
lappen525
520D Touring -10
Är det 423$ enligt dom? För jag har svårt att tro på det.

Men jag är med ändå :)
Je
84
Jeppe
325iA Touring M-sport -02
catch_me: tack för info ang ramen.
Labbe_LM: vad är det för kabel jag måste köpa extra och vad kopplar man den mellan?
angående priset tycker jag att det fortfarande är för dyrt. att ta 100% i marginal vid gruppköp av 10 enheter låter inte så värst schysst.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag kom över inköps priser intresserade kan pm a sin mail adress till mig
Visa användare
95
Labbe_LM
Jeppe: bilar men orginal navi sys, har annan koppling bak, dynavi fabriken har gjort en egen kabel för just dessa bilar,

här har du en länk på en återförsäljare, och hur en sådan ser ut,

"Länk

du kan säkert be importfirman att ta men en sån när dem väl gör beställningarna,

Jag vet inte riktigt var man kopplar den, men det går o läsa vidare på =D du som har org navi kanske vet när du ser kopplingen men någonstans i bagaget

Själv är jag nöjd med dvn så länge, jag har ej kunnat testa gps ordentligt då jag har bilen avställd och massa is/snö på vägarna,
men resten av funktionerna funkar utmärkt, har även testat spela spel =p

läser just nu på dynavins forum och dem håller på gör en liknande I-drive meny som på bmws orginala sys, riktigt kul
släpps när som helst, tar kort o visar framöver ;)

glada häls

Labbe
m3_kosova
Catch

Här kommer bild på hela saken som är mycket lättare så alla får se hur det egentligen ser ut.

Det jag skrev innan är sant att från början så ingår inte dessa och det är "options" dvs tillval som man kan köpa till.

Kolla noga på options som finns på bilden och vad dem kostar.

Dynavin är bara en i mängen av 2din som finns till Bmw E46, finns även billiga varianter som kostar $115 USD att köpa in;)

<a target="_blank" href="Länk src="Länk border="0" alt="ImageHost.org" /></a>

Länk

la
376
lappen525
520D Touring -10
Du har rätt på så sätt att det är ett tillval..ett tillval för den som importerar den men inte för mig som köper den av dom.
Det är importören som bestämmer ifall allt ska finnas och vad vi har sett på dom olika webshopparna är allt med.
Gör man reklam för dom funktionerna så kan man sen inte komma med nått dravel att det är tillval utan då ska det ingå i priset som man annonserar.
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Kosova allt detta visste ja redan om,,säger som lappen darför är jag säker på att det ingår
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Eh, öh. Bara en liten fundering... Jag sökte på organisationsnumret på importservice.nu, och fick upp ett avregistrerat bolag?

Länk

Det känns ju lite "sådär" :P
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Eh vaaa?Jag kollar upp det ska kolla med dom får se vad dom har för förklaring..
Jag skulle avråda att köpa från importservice.nu. Jag skulle uppdatera min ljudanläggning för några år sedan och läste på om olika firmor för att hitta billigt pris men också pålitlig ÅF. importservice.nu är inte pålitlig, Läst om flera som inte fått sina varor efter inbetalning. såna som inte kunnat reklamera eller byta vara. Så ska ni beställa därifrån så se till att betala samtidigt som ni får varan i handen.
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Söker jag på ratsit.se på det orgnumret (personnumret) så hittar jag en till synes annan enskild firma, avregistrerad ett år tidigare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.