|
Sida 10 av 66
|
|
|---|---|
|
Vet inte om det står någonstans i tråden redan men funkar alla kontrollerna på ratten? Är det någon som vet vad reservdelsnumret är på ramen för att flytta ned klimatanläggningen? |
|
|
Reservdelsnr 51168230901 "Länk Knapparna till o justera ljudet och byta låtar fungerar, Knapparna till o svara på tel fungerar ej på min enhet, för att de ska funka behöver jag en så kallad ibus box, 60 dollar ligger en sån på just nu, Men på den nya versionen i slutet av månaden ska detta va löst och då behöver man inte tänka på nått! |
|
| OK, Kan man byta mellan de olika enheterna med knapparna på ratten också? D.v.s CD, USB, TV o.s.v Hmm är du säker på att det är den ramen det står ju ngt om rökare? Har för mig att jag sett någonstans i den här tråden en ram med stort hål upp och ett mindre för klimaten därnere. Jag antar man sätter klimaten där jag idag har ett förvaringsfack. Biten för rökare tändare och askopp behöver jag väl inte röra eller? | |
|
Länk De verkar annonsera friskt iaf. /Andreas. |
|
|
Det verkar riktigt osäkert om den från natalie verkligen är en DVN, på bilden har de både produktbilden som jag såg på nån hualingan-sida, och en produktbild på en DVN... Natalie produktsida Länk Hualingan produktsida (notera att det är samma produkttext på denna som på natalie) Länk |
|
| Labbe bilder,video vi väntar kooooomigen | |
|
Mortican - jo det behöver du om du vill få de o se orginal ut så måste du ha en annan konsol, (en samma som sitter på bilar med orginal navigation) ett tips kolla på bildelsbasen där skaffa jag min annars ca 900 kr på bmw =), här kommer lite kort / video, "Länk "Länk "Länk "Länk Hälsningar Labbe |
|
| Härligt Labbe! =) Verkar riktigt bra ju! Kommer det några bilder på hela förloppet kanske? =) | |
|
Hallooooo gott folk efter massor med mail fram och tillbaka under flera veckor har jag till slut lyckats att övertala importservice att ta hem Dynavin till Sverige..Han hade tagit hem liknande model från Taiwan och väntade svar från Dynavin och idag kom svaret tydligen jag är så Jäääää..vla glad hahaha.. men priset är lite högre än väntat men men vid gruppköp skulle jag säkert kunna få ner priset..Mycket trevlig folk vad tycker ni skriv skriv |
|
| Obs glömde detta Länk | |
| 6990 kr... Saftigt =) Men guuuud så lockande! Hur vart det med monteringsramen då, behövdes den? Och vad kostade den kom vi fram till? | |
|
ah jag har tyvärr inga kort på hela förloppet eerily, men säg till ifall du vill ha kort på nått specefikt, och se till nu grabbar att ni får nya versionen så ni slipper pyset på enhen ;) 400 kr dyrare än va jag gav men men det är i swe så det är värt det! go for it! =) |
|
|
Man kommer inte undan med monteringsramen.här finns det som jag kommer att beställa ifrån Länk scrolla ner kommer du att se den..Jag har kontakt med importservice konstant om Dynavin vi kan säkert få bättre pris med gruppköp. |
|
|
Labbe skrev att det var det här numret Reservdelsnr 51168230901 på ramen som behövdes men är det inte den här Produktnummer: 51-16-7-001-410 ? |
|
| Vet ej varför,men det är samma monteringsram men han köpte orginal dock beg..den sidan jag länka det är ju eftermarknads grejer skulle jag gissa | |
| den där ramen va ju så satans dyr. Har för mig att vi kollade på en tidigare här i tråden för runt 600 kr :S Och sen va det väl nåt om passning beroende på om man har rökarpaket eller inte. Hur vet man om man har det nu då? | |
| Ni menar den ramen som finns längst ner på sidan va ? "Holder for aircondition display original BMW" för 687 :- ? Vad är det för skillnad på de övriga ramarna på sidan som verkar fylla samma funktion ? Förlåt en okunnig :D | |
|
6990:- är alldeles för dyrt enligt mig. Det pris dom betalar till tillverkaren är inte en bråkdel. 4990:- skulle vara ett mer attraktivt pris, |
|
| Ingen som är intresserad av gruppköp? | |
| Håller nog med Lappen lite där. 7 papp är ruskigt mycket pengar. Och om man sen också måste köpa en ram för 1600 kr så är man uppe i lite för saftig summa. Får nöja mig med högtalarna än på ett tag :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.