|
|
|
|---|---|
|
Jag har ägt ett flertal BMW, 525, 530, 535, 540, 730, 740, 840.... dock inte en enda 3-serie. Frågan är då: Ska man testa ?? Funderar på att köpa en 320 eller 325 för att se om jag gillar modellen och sen kanske skaffa en M3:a. Om man kikar på de tidiga bilarna typ 92-94, märks det stor skillnad på 320 och 325 ?? Nån som vill bli av med bilen till vettiga pengar ? Ge mig ett riktigt bra pris så kanske jag slår till idag !! | |
|
42 hästar skiljer det... Och det säger det mesta. 325:an skulle jag vilja säga är bra mycket roligare att köra. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
gagge |
jag har en 325 coupe... diamantsvart, skinn stora datorn, full m3 optik utom bak, ögonlock, chippad, sportluftsfilter, sänkt. de som fattas är servicebok men både jag o den förra ägaren bytte olja ofta. jag har bytt olja, filter o tändstift för endast 100 mil sen. höger framdämpar eär slut o bör fixas, annars bra skick. jag kan nog sälja för et bra pris då jag söker efter en 325 cab. vart i landet bor du o kom med ett bud...? |
gagge |
glömde säga att de är en 92a som gått 13500 mil... |
|
Jag bor i mellansverige ! Säg vad du släpper bilen för, är det intressant så hör jag av mig ! =========== V8-power |
|
|
Glöm min fråga ovan. Jag såg din annons på börsen, tyvärr tänker jag ej lägga 80´ på en 92:a utan servicebok, har hittat ett antal 93:or runt 60´. Men tack ändå för tipset. =========== V8-power |
|
gagge |
60 funkar för mig me... |
|
Skicka ett mail till mig med ditt absolut sista pris, vem vet, kanske vi kan göra affär direkt !! =========== V8-power |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.