AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.655

Biltorget i Borås

Visa användare
170
alano
BMW M6 2005
BMW 335 e92 alpinvit
Hej alla!

En månad i min ny begangnade 530i -04 införskaffat i biltorget i Borås så har allting gått så bra så att jag var tvungen att rekommendera biltorget och shadi som äger biltorget.

Vilken kille alltså, det är sällan man går in till en privat handlare och får sån trevlig bemötande! Det är tydlig att ärlighet och kunnande är prio nummer 1 för shadi och hans företag!

Jag är kanon nöjd med bilen! Jag åkte till borås med tåget och blev upphämtat på botås tågstation av shadi och resten var bara rena nöjet.

Så killar och tjejer är det BMW ni vill köpa börja letandet på biltorget. Kommer jag byta bil i framtiden så kommer jag åka till han igen oavsett vart i sverige jag än befinner mig.

Läser detta shadi så vill jag personligen tacka dig jätte mycket för all hjälp!
Visa användare
7
TommyO
520iA Touring -08
Hej... Jag håller med om vad du skriver om Biltorget. Jag har också gjort en affär med dom på en BMW 525iA M-Sport -05 och bättre bemötande har jag nog aldrig varit med om. Träffade både Shadi och jag tror det var hans bror och även jag kommer nog att göra fler affärer med dom och jag kan rekommendera Biltorget till fler. Dom bilar han säljer är i toppskick eftersom han är mycket noga med vad han byter in.
Tommy i Sundsvall
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Ser även välskött ut på pappret. 31 miljoner i omsättning, en blygsam vinst vilken i och för sig inte säger så mycket. Verkar seriöst.
Kul att du skriver när det har gått bra. Forum har tendens att bara bli negativa. Jag tycker det är kul när användarna skriver om positiva erfarenheter också.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.