|
|
|
|---|---|
| Nån som vet något om bilen och är det ett rimligt pris förutsatt att bilen är i toppskick? Länk | |
|
Jag skulle kalla priset rimligt men inte billigt. Xenon-ombyggnaden ser jag som ett klart minus. Men antar att det är enkelt att bygga tillbaka och hoppas att originaldelarna finns kvar. Skicket ska vara tipptopp med ful ldokumentation och servicebok. Mätarställningen är ju extremt låg så kolla upp den. Men om allt står rätt till så är det en trevlig bil som nog inte sjunker i värde. Lycka till! |
|
| Jo givetvis ska bilen återställas till originalskick om det blir tal om köp, tror som du att bilen håller sitt värde om man sköter den. | |
|
Jag som inte gillar färgglada bilar i allmänhet, tycker att just den bilen är riktigt fin i just den färgen. Slå till om allt stämmer! |
|
|
Vafan 5900 mil på 14 år... Kör inte folk med bilarna. Dyrt o bara ha stående tycker jag. Har man tex en M3 M5 eller nåt annat häftigt ska man vel köra med den oxo, annars kan man vel inte njuta av den. |
|
|
Tror mig känna igen den bilen. Den hade olika fälgar på var sida av bilen. Troligtvis hade ägaren svårt att bestämma sig för vilka fälgar han skulle ha *haha* Lustigt med MoK värmare då bilen är inte vinterkörd :-) Mvh Marin |
|
|
Den bilen har varit till salu till och från. Har för mig att den var till salu runt sommaren 09 oxå....(Kan vara innan och efter) BMW M-POWER |
|
| Den bilen har varit till salu länge. Den låg ute för 160-180" förra året om ja inte minns helt fel. Tror inte detta är den bilen som hade olika fägar på hö-vä sida, Den med olika fälgar rullade här i värmland för nåt år sen och såg inte likadan ut. Men visst de kan finnas fler. | |
| Var du iväg och kollade på bilen? Blev det köp? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.