|
|
|
|---|---|
|
Liten fundering runt headers, mina forum sökningar verkade ge dåligt med resultat. Vill minnas att det ska gå att bulta på orginal M3 headers på min 330 med ganska gott resultat. 330Ci har väl hyfsat mycket gemensamt med M3'an? Alternativet verkar vara headers från Schmidemann eller liknande. Andra tips på headers? Prismässigt verkar beggade M3 headers ligga väldigt bra till mot nya Schmidemann eller liknande. Even alcohol can bend the room... | |
|
Intressant! Om det passar så lär det ju vara bra passform på grejerna till skillnad från Schmiedmanns... =) //Jesper |
|
|
Jag gillar orginaldelar av den anledningen att just passformen brukar vara riktigt bra ;) Even alcohol can bend the room... |
|
|
Intressant!! Svar från någon som vet nu bara, tack |
|
|
hej original m3 e46 headers passar inte då dom är 3 bultade med trekantiga flänsar och m54 motorn har 4 bultar/ rör och fyrkantiga flänsar /Ronny Helst på tvären.... Är drabbad av galna bilsjukan enligt min fru..... |
|
|
Tackar och bockar. Så då är det Supersprint som gäller antar jag ? Even alcohol can bend the room... |
|
|
Ja, frågar du mig så är det Supersprint som gäller... Har erfarenheter av Schmiedmanns grejer... //Jesper |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.