|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
crille82: Menar den som sitter i tex denna 07an: Länk /Johan |
|
|
Jag förstod det, då kom den tydligen -07 med nya motorn... MVH Christofer |
|
|
Nya växelspaken kom med faceliften 03/2007. ___ //Ulf |
|
| Jag brukar inte kryssa i avdraget 'vit/brun...' eftersom vita bilar, speciellt med M-Sport brukar vara minst lika attraktiva som andra. | |
|
525d:n är fortfarande inte såld, mycket märkligt... =) MVH Christofer |
|
|
Nu är priset sänkt till 213´. Jag tvivlar på att han kommer bli nerringd... MVH Christofer |
|
Verdi |
Motor, växellåda, bromsar osv osv får ju jobba oerhört mycket hårdare i stadsmiljö än på långpendling. Det är ett stort minus faktiskt. Och oftast är det väl inte han som kör som äger bilen... Dessutom, vem vill åka runt i en diesel som låtsas vara en M5:a? Pinsam emblemtrimning. Sen tror jag inte att priset sjunker så dramatiskt bara för att den passerar 30 tusen. För mig är 27 tusen i princip lika illa. Det är ju redan en extrem långmilare. Däremot är det väl ett bra tapp vid 10 tusen. Där går min psykologiska gräns eftersom det är där bilen börjar strula för första gången. Har hänt med båda mina A4:or t ex... |
|
Det där är en landsortstaxi, inte alltför sällan har de manuell låda och rullar längre sträckor, typ Skara-Gbg eller åtminstone flera mil i taget i motsats till storstadstaxi som oftast rullar korta sträckor. Stor skillnad. 27000mil är inte speciellt mycket mil, är det kvalité är 50-60000mil inga problem, se denna 540i/6 E34-95 med 70600mil... Länk reparationerna under 50000mil Länk Priset bör var klart lägre än en vanlig E61 med vanligare miltal. Mvh Stephan |
|
|
Tvivlar inte på att den har mycket kvar att ge men det är vanligtvis inte dom skönaste milen man lägger på bortre sidan om 30000. Den ser "redan" lite trött ut invändigt. Absolut för dyr enligt mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.