AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
7.296

e92 facelift är nu officiell!

Sida 3 av 3
skillnaderna är små men gör väldigt mycket.. såg F10:an på bakgården och den ser riktigt riktigt bra ut :D
Ch
103
Chester11
530xd -15 (F11)
118d -08 (E87)
Ser knappt skillnad på e92 facelift och prefacelift, men man måste nog se dem i verkligheten för att hajja. Iövrigt är e92 den snyggaste BMWn som byggts, glömmer aldrig första gången jag såg den 2006 på Rustas parkering i Malmö. Helt ovetandes dum Audiägare som man då var, om att BMW släppt en ny coupé. Jag minns hur jag tänkte "den bilen ska jag äga någon gång i mitt liv", och nu gör jag det. :)

Kan förresten bara hålla med. F10:an är fruktansvärt snygg, tänk vilken skillnad mot den förra hemska Peugotkopian.
Jag tittade på e92 och e93 facelift hos handlaren igår, och jag tycker att den ser för tam ut framifrån, pre-faclift är snyggare!
Ku
102
Kushter
E92 BMW M3 2009 DKG
va på BMW dem hade en inne speglarna är så fula stora.
Nog fick jag titta länge innan jag såg att det var faceliften jag tittade på.
Det stod en vanlig E92 bakom och det är inte mycket som skiljer dom åt.
Gillade dom nya lyktorna med starkare sken.
Det verkar nästan som om att de som kör E92/ E93 prefacelift tycker att den modellen är snyggare än E92/ 93 LCI.. Tänk så bra, då behöver Ni ju inte byta! :))
Har själv inte hunnit att kolla på LCI i verkligheten då jag för tillfället semestrar i Thailand.. Men uppenbarligen är förändringarna inte så himla stora..

Tydligen så blev förändringen betydligt mera genomgripande på E90 när den fick sitt lilla lyft..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.