|
|
|
|---|---|
|
Hej igår när jag hade varit o handlat så gick inte bilen igång efter att jag hade kollat säkringar m.m så märkte jag att bensinpumpen inte gick då ringde jag en polare som kom och skulle hjälpa mig med boksering,men då hoppa bilen igång helt plötsligt. Senare på jobbet var det lika bilen startade inte, lyssna och bensin pumpen gick inte det var ström fram till kontakten men inte nere vid själva pumpen och när jag hade bort pumpen så lyckades jag ha av plaströret så jag köpte en ny pump och montera dit. Jag drog ny el så jag fick ström ner till pumpen och bilen startade direkt även på morgonen dan efter = (idag) gick den igång men senare när ja skulle till jobbet så gick den inte men pumpen går och bensin kommer fram till spridarna men bilen vägrar starta.....Någon som kan tipsa mig om vad det kan vara för fel...är det boxen eller tändmodulen som spökar kanske... AKUT HJÄLP ÖNSKAS.... | |
|
Vad är det för bil?, Annars kan det vara vevaxelgivaren. 628csi |
|
|
Det är en 525a 93 års modell.....skumt är det nu när ja kom hem så starta den direkt men på förmiddagen var den helt död...jag har märkt att det är något elektriskt i alla fall för nu när jag skulle prova så när jag öppna dörren så lyste innerbelysningen det gjorde det inte när den inte starta...lika på jobbet när den inte gick resp när den starta...men allt annat verkar lysa även innerbelysningen när jag knäpper på den förhand men inte när den ska lysa när man öppnar dörren....hmmmm skumt är det men något samband har det på något konstigt vis...troligtvis fukt eller dålig kontakt någonstans Mvh Kenth |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.