AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
935

Importerade angel-eyes trasiga

Hej!
Köpte på Ebay ett par angel eyes till min E36a förra veckan... de damp ner hos mig i tisdags och jag hämtade dem på kvällen samma dag... packade upp dem när jag kom hem och märkte till min förvåning att de små plastclipsgrejerna som skall hålla blinkerserna på plats är av (det är ej oneblocks...) plus att en av de två "spår" blinkersarna skall glida in i är av på den ena strålkastaren... jag skyller på det kalla vädret å att de har glidit runt i kartongen och clipsen har snäppts av då strålkastarna var väldigt kalla när jag packade upp dem. Dock ligger inte plastbitarna någonstans i kartongen, vilket är konstigt tycker jag!

Har mailat säljaren flertalet gånger, sl_car på ebay.de, massor med positiva omdömmen, dock några mindre bra också... men det är tyst därifrån. Hur länge skall jag vänta? Vad skall jag göra? Behöver råd. :)

Mvh
Per
Om du betalt genom paypal så kan du "fill in a claim"
Hmm. Skall undersökas. Tack!
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Är det så att det har gått sönder under transporten är det ju fraktbolaget du skall klaga hos.
An
107
Anis
E36 328 coupe
E61 520d touring
det e som e trokigt när man handlar utomlands....rekomenderar stark KS för angel eyes till E36-an mycket bra priser
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Också prisvärt: Länk

Beställde njurar clipsen gick sönder fast de va packat bra. Posten gav mig ersättning.
Sevak; Ersättning i form av nya, eller vad? =)
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
KoolaVippen: Om du har betalat med PayPal så håller de in pengarna tills du godkänt varan. Rättar inte säljaren till felet så betalar PayPal tillbaka pengarna till dig.

MVH Christofer
KoolaVippen: Cash
Har fått pengarna tillbaka nu från tyskland, skönt, har istället beställt från KS men där är det tvärdött, har inte hört ett ljud varken via telefon eller mail... någon som vet varför? :(
An
107
Anis
E36 328 coupe
E61 520d touring
har du kollat om de hade det i lager? när beställde du dom? stor där ca. 10-14dagar om vara inte finns i lager...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.