|
|
|
|---|---|
|
Jag tycker att min cirkulationspump för kupévärmen låter för mycket, den hörs när allt är uppe i rätt temperatur. Jag har bett en BMW tekniker lyssna, men han säger att det är normalt? -Det blir kanske lite tystare om du byter ut den, men troligen inte var svaret. Är jag ensam om att irritera mig på detta, är det nån som har gjort nåt åt det och har det blivit bättre? | |
|
... du menar ett svagt, ständigt väsande? ---- BMW CS #6212 |
|
| Ja, jag kanske är extremt känslig, men jag tycker att det är ett oljud som inte borde finnas. det är ju pulserande också, då ventilerna öppnar och stänger konstant när temperaturen är uppe i motor och kupé. | |
|
Alla E60 jag åkt har man noterat ljudet speciellt öppnat/ stänger. Det är synd på en tyst bil i övrigt,låter lite billigt. finns bilar där man knappt hör när klimaten är igång |
|
| Vet ni nån som har bytt och om det har blivit bättre, jag kan ha möjlighet att ta det på en sk tilläggsgaranti... | |
|
Nä, det är samma pysande på LCI-bilarna... ---- BMW CS #6212 |
|
| Vad LCI? | |
| Typ facelift vad nu LCI står för. | |
| OK, trist att de gör en sån "billig" lösning. Det är fler som har åkt med och sagt att det låter billigt. DEn är säkert skitdyr, men det hjälper ju inte om man upplever den billig... | |
|
LCI - LifeCycle Impulse ---- BMW CS #6212 |
|
| Vad gör den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.