|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att möta upp vid Statoil i Varberg. Hur många bilar kommer den vägen? /AGW |
|
|
Kan nog bli ca 10 st /Per |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Vi är 8-10 bilar som kommer söder ifrån på E6:an och vi svänger väl av i Varberg och tar 41:an upp till Kinna hoppas jag för det är väl snabbast och bästa vägen? Powerposta mig ditt telenummer så kan jag ringa eller sms:a när vi närmar oss! |
|
Det finns tre fart kameror på vägen mellan varberg o kinna, två efter veddige samt en i sundholmen. /Per |
|
|
Båstad, jag har PP dig. /AGW |
|
|
BMW-Båstad Bra Kör så det ryker |
|
|
Vi ses imorgon runt kl 10 på Auto 7H Mvh Philip |
|
|
Kommer högst troligt med 8:an, Sen är jag lite sugen på att se om 2 bubblor i plåten går att få ut utan lackarbete om nu den expertisen fortfarande är tillgänglig. Ska bli riktigt kul att se alla era gentlemannaåk... ///Peter "... tygsäten e för veganer :o) " |
|
|
Stort tack till Kspehe, Auto7H och övriga deltagare för en grymt lyckad 8-serieträff. Otroligt välplanerat och strukturerat. Jag ser redan fram emot nästa år. Dock kändes det något suspekt att köra den enda E39:an i karavanen :-) På återseende gott folk! Mvh Philip |
|
|
Instämmer med Philip, tack Per bara superlativ! Du får väl köra en E31 nästa gång, jag vet att du vill ha en ;-) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Ja nu sitter vi på Två Skyttlar i Örby och väntar på en kall öl...och vi fortsätter till Skene i morgon. Vilken fantastisk dag och vilket arrangemang..STORT TACK TILL PER (KSPHE) För en fantastikt trevlig dag med god mat, Line Dance uppvisning, BMW 850, och goa trevliga mäniskor... |
|
Tack Per och alla andra. Kul att träffa så många nya människor med samma intresse. Lustgasmannen, M73mannen, Alpinamannen, Motorrumsmannen, Putsmannen, Rullstolsmannen och Norrmännen, skön samling! Fick tyvärr avvika tidigare än planerat men jag ser fram emot eftersnacket och ny träff i framtiden. /AGW |
|
|
Hej! Skulle vilja tacka alla som var med på träffen som gjorde den till en kanon träff. Nu sitter man hemma i lugn och ro och funderar på om man skall försöka göra detta i repris om ett år igen. Vore roligt att få in kommentarer från alla om det var något som det var förmycket av eller något som borde tillkomma. Bilder kommer så småningom. Än en gång tack till alla för en trevlig träff samt så får vi inte glömma Auto7H i Borås med Jennifer, Calle, Patrik mm som stälde upp på ett utomordentligt sätt. /Per & Maria |
|
|
Nyss hemkommen efter sammalagt 107 mil från en synnerligen trevlig helgträff i Borås där Patrik och hans gäng från Auto7H ställde upp till 100% med duktiga mekaniker,fika och engagemang och en fantastisk buckelknackare. Dessutom hade Per fixat ett totalarrangemang som var imponerande,att sen även få träffa ett gäng trevliga människor med gemensamt intresse var grädde på moset. Tack alla inblandade för en bra start på säsongen. Mvh! Dic. PS.Inte en polis på hela vägen hem.DS |
|
|
Jag har massor av bilder från träffen på Torpa stenhus ;) Men det går inte länka dit. |
|
|
Verkar vara på det sättet att den adressen är blockerad :-( Men koppiera denna adress till webbläsaren så kan ni se bilderna Länk www.8er.ch/forum/showthread.php?t=9542&page=3 /Per |
|
BM 683 BMW 502 -57
Tusen tack Per och Maria för en fantastiskt fin och trevlig helg. Kunde inte tänka mig bättre sätt och fira min födelsedag med goa, trevliga likasinnade, och framför allt vakra välskötta BMW 850, gott kaffe, bra underhållning, och lagom bilåka! Ni som har bilder maila mig carsten.lindblad@telia.com så ska jag lägga upp dem. |
|
Hej Då får man grattulera på födelsedagen |
|
|
Grattis Carsten! Du har PowerPost. Mvh Philip |
|
BM 683 BMW 502 -57
Tack tack! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.