AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
89.123

Nya BMW M5 - 586 hk och 720 Nm

Sida 14 av 14
80
178
80s
Polo 1,4, bilen som inte borde gå fortare än 60...
Har inte kört nya m5an men är ändå mycket förtjust i den!
Historiskt har ju bmws dyrare bilar t ex M5 haft mycket fint värderas, eftersom man inte äger en (än) själv kan man ju hoppas de dalar likt deras föregångare!
Hur länge kan det dröja innan den är värd 15 basbelop? 660k?

Bmw-sugen igen, satan också!
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Länk

Länk Första M5:an (F10) under 600k? Jag har inte kollat historik eller ursprung. Förmodligen eller garanterad import men det betyder ingenting negativt heller nödvändigtvis.

"BMW, probably the best car maker in the world.."
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
kör e39M5 tycker att den är fantastiskt på alla möjliga sätt..e60 sägs vara ett monster fast kanske inte BMWs snyggaste M bil f10 är säkert monster deluxe dessutom riktigt snygg
de
222
demax
520dA F11 xDrive M-Sport -14
Snyggt med ett klipp från Vaxholm med kastellet i bakgrunden! :)
Hur många M5 F10 har sålt i Sverige?
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Stilren//

Den du länkar till är ju en momsbil och således svensksåld.
Relativt många mil på den. Det finns en för 619 i jönköping med ca 2000 på mätaren.
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
More: dessa antal hade jag räknat i oktober:
Länk

Utöver dem så har det skrotats en och åtminstone en har blivit stulen av de svensksålda. LCI-bilarna har jag inte listat, men man kan räkna dem på båda händernas fingrar. Tillverkas inte många M5or just nu. Kommer dock en specialare inom kort till landet (något utöver det vanliga).

M5 E39 i Sverige Länk
Hur vet du att den är svensksåld BMW-Jonas? Finns ju dem som säljer bilar omomsade som är importer. Framgår ju ännu inget reg.nr vad jag kan se. Den i Jönköping är ju en import som ex. vis saknar 20" hjulen.

Det finns ju apropå långmilare en i Vimmerby på 10.500 mil. Rätt mycket på en M5-a på cirka 1,5 år.

/Anders
aj aj så läcker!

Länk

/Anders
An
100
Anders520dA
520dA Sedan -08
Den som "Med känsla" länkar till... Oj oj, sicken kärra!! Om man bara hade en mille över skulle ANA i Trollhättan få ett samtal direkt...
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Såg också den idag. Herregud vilken läcker färgkombo. Hade det gått hade jag beställt Imolarot på X5:an :)
be
361
benke_berguv
I3s- 18
Mitsubishi Outlander PHEV
Lacken på bild 2, är den så dålig generellt sett på BMW eller är det denna som har haft otur?

//RX400h -08
Lacken är så kass tyvärr
Den röda. OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.