|
|
|
|---|---|
|
Hallå Autopower! Jag skulle behöva lite experthjälp med bilen om det går för sig, Här om dagen när jag skulle åka till grannstaden så kom jag inte mer än 1/4 av vägen för att bilen började hacka och gå allmänt dåligt, Jag låg i 90 med jämn gas, men bilen slutade liksom dra och bara dog ända till jag släppte gasen och började gasa igen, så jag stannade och försökte titta hur det stod till, men det var typ 30 minus ute så jag var inte skit sugen på att stå där, men jag kom hem genom att hela vägen sitta och "dutt" gasa för då verkade den gå hela tiden, som om det är något med bensinen nästan. här är iallafall ett klipp på hur den låter, det är från den kvällen jag kom hem från resan: Länk Sen dagen efter så åkte jag och köpte mig en k-sprit flaska och hällde i lite, men det vart inte bättre, lät den stå i varmgarage i flera timmar för att tina upp. Inge bättre.. nån som har en aning om vad det är på tok? Från idag ca -6 grader ute. Länk Det blir inge bättre hur vida den är kall eller varm. Mvh micke | |
|
har du kollat i insug och ventilationsslangar efter is och olja? har själv problem med isbildning i min 318is vilket gett liknande fel. Då är det klaffen i lmm som frysit fast. |
|
|
Jag läste ditt inlägg innan jag drog upp till garaget=) Och se på fan! Det var 2 spruckna slangar, Lmm tog jag bort och tittade på och den såg ut att vara frisk men jag böt ut en av slangarna och kapade av den andra där sprickan var, och nu gick den som en dröm hem, den hackade till en gång utanför hemmet men jag tror det är den slangen som jag kapade av som måste bytas, vet inte om jag fick på den helt 100, tack Bl0mgren! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.