AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.084

något värde i dessa fälgar ?

Visa användare
27
challe_520
520i -93
tja! Precis skaffat mig en 520I med ganska fräna fälgar, tänkte se om dom är speciella och om det är något värde i dom. 16" fälgar . 245-255 däck passar bäst på dom. Ca 1 dm putskant.

Länk
bm
4
bmw-alex_
325 coupé - 95
fick du med alla 4 fälgar? vad har bilen för reg nummer? tror nämligen att jag ägde den bilen för 1 år sedan, hade en likadan 93 med dom fälgarna bak och svarta plåtfälgar fram.
Visa användare
27
challe_520
520i -93
Ja jag fick med alla fyra fälgar. privatimport 98.
bm
4
bmw-alex_
325 coupé - 95
okej, jag själv hade nog iaf kunnat betala 1500-2000 kr för fälgarna beroende på vilket skick däcken är i, men sen kan ja inte de riktiga värdet på fälgarna tyv, är reg nmr dxy 194 på på bilen? kan va kul å veta om de va min gamla bara
Visa användare
27
challe_520
520i -93
japp reg nr är dxy194. Precis köpt den av några lirare i åtvidaberg . Vart totalblåst. dom ställde av bilen efter jag köpt den, fast jag skulle få den påställd.. dom sa att de va 3 tvåor på besiktning. Men det är 9 st! plus att styrsnäckan är helt slut, och att den går ryckigt och jävligt segt.
bm
4
bmw-alex_
325 coupé - 95
okej segt de du, har länkarmarna å tråget blivigt bytt sen ja sålde den? byt dom grejerna annars
Visa användare
27
challe_520
520i -93
vad va det för fel på tråget ? länkarmen höger fram har fått nerslag på infästning.
Gick den bra när du hade den ?
bm
4
bmw-alex_
325 coupé - 95
de läcker i framkant, jag laga de med kemisk metall men de är ju inte 100% igt för de, länkararmarna är ju bortskavda i fästena nästan, den va lite för slö på låga varv, men när man kommit över 2000 varv me den så gick den fint sen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.