|
|
|
|---|---|
|
Går i köpetankar och har hittat ett par schyssta svarta fälgar (18") dock med en röd läpp runtom som jag är skeptisk till. Är det nån här som har en svart E39 med svart fälgar så man kanske kan kika hur det ser ut? | |
|
Har en svart bil,men inga svarta fälgar :) Personligen tycker jag att bilen blir helt avig med den kombinationen eftersom alla linjer/konjunkturer försvinner totalt. Om man ska dra det stort så känns det som ljusa bilar ska ha mörka fälgar och sen tvärtom. Om man nu vill ha en färg utöver det vanliga så att säga. |
|
|
Ja, det är ju onekligen speciellt. Har heller inte varit nån stor fan av svarta fälgar men sen när jag sett helsvarta bilar (inklusive toning, svart grill) så känns det riktigt cleant på nåt vis. Förut kändes det raggaraktigt men nu tycker jag det som sagt känns fräscht! Men visst, en vit bil med svarta fälgar är riktigt nice faktiskt. Ska nog testa att photoshopa lite och se om fälgarna passar på bilen. :) |
|
| Har en blå 523 m-sport -00 med svarta 17" fälgar, riktigt snyggt tycker jag. Vet dock inte hur man laddar upp bilder här. | |
| Jag tycker svarta fälgar passar endast på vinterfälgar av plåt och då med en fälgkapsel i plast som täcker den. Det är de fulaste man kan göra med en bil men Sverige är ju ett fritt land så än så länge är det inte förbjudet :D | |
| Hehe. Ja, personligen tycker jag svarta plåtfälgar med navkapslar är att våldta en bil. Ser så jäkla sniket ut att det borde vara olagligt. :) | |
|
Jag menade ju inte att svarta plåtfälgar ser bättre ut men svarta har dom ju alltid varit, de känns inte lika bortkastat då när de är svarta plåtfälgar som att lägga pengar på en aluminiumfälgar som är förstörda=lackerade svart. Själv har jag silver eller kromade fälgar på mina bilar inga plastfälgsidor :D Men här är lite svarta "vinterhjul" Länk Länk Länk |
|
| Jag har en kompis som har en RS6 med mattsvarta 19" RS6-fälgar. När han berättade om det, innan jag sett bilen, tyckte jag att det inte lät så snyggt men det ser grymt bra ut måste jag säga så min poäng är att det nog inte går generellt att säga bu eller bä, det beror på så himla mycket saker. Du kan inte fota bil och fägar och photoshoppa? Det brukar ge i alla fall en indikation om hur det kommer att se ut. | |
|
Ja, silver tycker jag förvisso är schyssta och de mörkromade (typ M5 E39-fälgarna) är riktigt läckra men rent kromade fälgar tycker jag ser förjävligt ut. Faktiskt. Om de inte sitter på en stor amerikansk SUV vill säga. :) Men smaken är ju som sagt som baken. Tack för bilderna! Vidhåller att det ser riktigt schysst ut med de svarta fälgarna på den helsvarta M5:an. Dock har fälgarna jag kikat på en tunn röd kant istället för en kromad. mdv; Ja, jag funderade på att göra min bil mattsvart (www.autostripe.se) och då hade mattsvarta fälgar sett riktigt nice ut. Nu är min svartmetallic och därför känns blanksvarta fälgar mer naturligt. Men jag tror jag känner igen de RS6-fälgarna du beskriver, RS6 plus har ju mörklackerade och matta fälgar och de ser grymma ut! |
|
|
Jag har svarta fälgar på en helsvart bil. Bilen är på gränsen till att vara en begravningsbil eftersom första köparen beställt den HELT I SVART (Individual). Allt är svart på bilen, det är svart skinn, svart innertak, svartbetsade lister invändigt och tom sömmarna i M-ratten är svarta. Länk Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! |
|
| jxp; ja, jag funderar på att dra min åt det hållet. Känns fräsch, sportigt och lite mystiskt. Har ju mörk inredning med aluminumlister. Tänkte köra mörka sidoblinkers och en svart grill också. Sett en M5:a som var totalt kolsvart med rutor och hela kitet. Riktigt läcker! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.