|
|
|
|---|---|
Malman |
Någon som vet om någon bra sida med bra och väldokumenterade anvisningar om våra 6 cyl motorer, i första hand M54B30?? Behöver se lite hur det ska se ut när man plockar av toppen... Har googlat som en idiot, men inte hittat nåt bra :( |
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Du menar i princip en reparationsmanual? Bentley gör en av de bästa och det finns en version som täcker in din motor Länk |
Malman |
ja just sådan! Någon erfarenhet av den? Innan man lägger 129 dollar vore det ju bra o veta om den är ok... |
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Det förstår jag, det är mycket pengar! Har själv Bentley för E30, E28, E34 och E32 och personligen tycker jag de är värda varenda krona! Det finns inget som slår dessa manualer! Jag kan inte uttala mig om just E46 men jag är övertygad om att den håller lika hög kvalitet som de övriga serierna. Ska man göra lite större ingrepp än att bara lossa lite plastdetaljer, byta bromsbelägg och dylikt så börjar en reparationsmanual som Bentley löna sig. Titta runt lite på nätet såsom Amazon, olika länders eBays och så vidare för att pressa priset. |
Malman |
Ingen som vet vad man kan få tag på den utan att betala, så att säga... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.