|
|
|
|---|---|
|
Länk eller vad tycker ni om denna testaråssa/Batmoble... Länk eller denna (jag menar bilen hehe): Länk Men det fanns även några guldklimpar bland bilderna =) Länk Länk Och denna var ju bara sååååå snygg (obs det är inte min =) Länk men nära: Länk totalt 19 sidor x 15 bilder att värma/gräma sig över... | |
| Fanns dessutom ett antal M du kan spåra/bocka av Patrik (utan plåtar dock) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den första du hänvisar till, är den beryktade tuningen König gjorde. Var en sådan till salu för ett par år sedan i Sverige, skulle jag gärna vilja ha....detta är kultur mina herrar! =) Mvh Patrik |
| kultur... visst... dyr... men inte vackert. Men smaken är som baken =) | |
|
haha Patrik den kan du få behålla=) grym och elak tråd! mera bilder gott folk=) |
|
| Håll med om, freddan, att den sista var en riktig fining med fäljar och allt =) | |
| dem första du länkar till var riktigt fula.. den finaste e24:an måste väl vara en röd m635csi med ljus inredning | |
|
och den andra bilen på bild va en bil som kallades "Wide Version" och den tillverkades i ca 10-15 bilar under 80talets mitt! Vet ej om någon av de kom till Sverige men jag har ett repotage från tidningen Bilsport från 1986 om en vit sådan! På den tiden va den bilen riktigt het och just den tidningen hade jag nära till hands en bit in på 90talet! Det va bättre förr =) KG Länk |
|
|
De var nog coola på den tiden. Men som det är nu är e24:an snyggast i nära orginalskick =) Denne här köning gjorde en ferrari 512 i liknande stil förut. Då var det det coolaste jag visste, men idag.... nä =) Kan ju vara åldern. Jag kan inte heller se mig själv i dagens mode med byxan nere vid knäna och toppluva på =) |
|
|
Länk Ytterligare ett exempel på en "fin" rumpa... |
|
|
Hade jag haft pengarna så... Länk BMW 4 Life |
|
|
Prima kvalitetsrumpor, tillverkade i Bayern:) Mvh Asken |
|
|
bottoms up =) Ctech, japp den ser fin ut. ska nog titta närmare på den... Hur inte sett den irl... |
|
| ctech: ja den var riktigt fin.. inredning ser så himla fin ut i e24.. ser ut att vara riktigt lyxig och påkostad | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ojojoj, en automatare med porrigt helröd inredning i värsta pimpklass, med komfortstolar dessutom!!!! 3 fel av 3 möjliga.....men bilen i övrigt ser mycket fin ut tycker jag! Mvh Patrik |
|
Nu är du lite väl hård Patrik... Även om jag till viss del delar din smak =) Rätt är färgen, Shadowline, fälgarna, skicket och historiken. Trevlig helg polers /GoE |
|
|
Gillar inte röd inredning heller om jag ska vara helt ärlig men för det skicket skulle jag kunna blunda för det om jag hade råd. Finns väl inte så jättemånga långmilare i det skicket till salu eller ? Dessutom kan man faktiskt byta färg om man nu vill kosta på bilen ännu mer... BMW 4 Life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.