|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Är det någon som vet om det finns kablar fördragna för slutsteg i en M Coupe -99. Eller sitter det redan slutsteg om man har ljudpaket, sitter det i så fall under den lilla "lådan" i bagaget? Mvh Johan | |
|
Vad jag vet så sitter det ett litet rackarns steg innanför stereon om du har bmw-soundsystem installerat. ******************** Försöka finns inte!! ******************** |
|
|
*johan p* Om du Stora ljud pkt eller harman kardon så har du ett slutsteg i den lilla lådan. Kablarna är av bmw orginal typ ock passar bara till bmw's slutsteg. |
|
|
Någon som vet vart man kan få tag på stora ljud- paketet till M-Coupén? Vad skiljer det från det som jag har? (förmodar att det inte finns mer än två olika system att välja på i dessa bilar) förutom det lilla slutsteget och H/K högtalare? Iaf...om någon har H/K högtalarna inklusive stereo och slutsteg att sälja så hör gärna av er....alltså komplett stort ljudpaket.. /Johan johan@duplo.org |
|
|
* Dr_Johan * Det finns 3 olika ljud system. Stereo, Hi-Fi och top Hi-Fi Harman kardon. Stereo systemet saknar slutsteg å bas. Hi-Fi systemet har separat :diskant, mellan register och bas högtalare. sitter slut steg å bas. Top Hi-Fi Harman Kardon har lika många högtalare som Hi-Fi systemet men har kraftigare högtalare, bas å slutsteg. Alla 3 ljud pkt har ju olika många kontakter. Att efter montera H/K Ljudet blir DYRT (JÄTTE DYRT) efter som man måste dra en ny kabelstam å en del av inredningen måste bytas. Köp riktiga saker på en bilstereo butik i stället. MVH//Martin |
|
|
Tja johan p! Jag hade inget slutsteg bakom lådan, jag tycke att det blev för dyrt att köpa orginalprylar så jag lät Nårdik (www.nardik.se) bygga i bilen i stället. Maila om du vill ha bilder. Länk (Oo=oO) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.