|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vad för kromade ändrör som passar till en 120dM-07 med "vanligt" alurör? Någon bra firma som säljer? | |
|
bmw-verkstad? Finns iaf till min bensinare.. |
|
|
åk in till närmaste avgassystems verkstad och köp så får de montera det åt dig, inga problem. då tycker jag du ska ha 2x76mm runda ändrör så det ser ut som 130i:n =) borde inte gå på mer än 1000-1500 totalt. på bmw kostar original ändrören ca 850-1100:- annars kan du söka på www.schmiedmann.se om du vill ha bolton rör. |
|
| schmiedman har bmw orgi till din tror det ligger på 850kr. | |
|
Problemet är att röret kröker lite snett uppåt, redan efter ca 11-12 cm.....? Finns det så korta ändrör, eller måste man börja kapa.... |
|
| schmiedmann säljer 1 som original till BMW antagligen samma som hos din BMW handlare så det ska passa. | |
|
Är det alu slutrör orginal på den? Varför inte bara polera upp detta så det blir blankt? |
|
|
Inte orginal på bilen från början. Utan 1 man kan köpa efter som passar som handsken utan man behöver göra någonting. |
|
|
Jag har enbart sett raka rör i olika längder och diameter. Någon som har monterat ett Alu-slutrör på sin Diesel....? De som jag provat har varit alldelles för långa och "pekar" neråt....inget snyggt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.