|
|
|
|---|---|
|
Har en BMW 323 IA Touring -97, min utetempgivare verkar ha kajkat ur den visar blinkande vid start -37grader som övergår till fast visning -37grader efter ett tag. är det någon som råkat ut för liknande problem och har kanske en lösning på detta? mvh jaeb | |
|
Jag har samma problem på min 323 IA Touring -98. Jag antar att det är givaren, men jag har inte orkat kolla upp det. Tror den sitter bakom stötfångaren fram, säkert folk här som kan detta bättre. |
|
| Den sitter nere vid dimljuset på förarsidan. | |
|
Jag har också fel på min utetempgivare. Jag har inte så stort behov av den funktionen själv, men funderar om bilen har användning av den? Alltså om det ställer in starten olika eller liknande beroende på hur kallt det är ute? |
|
|
Det handlar om hur kallt vädret är. Inget som kommer att göra din bil sämre. Din bil är garanterat kanon :) |
|
|
Okej, det låter skönt. Jag har nämligen el-backspeglar som värms upp när det är kallt ute, tänkte om dom gick igång medhjälp av utetempgivaren. Dom kanske styrs av någon annan givare eller går dom alltid på tro? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.