|
|
|
|---|---|
|
Fick en 2:a på "felaktig reparation" då det var skruvat en plåt under bilen bakom framskärmen. Skruvade loss innerskärm, skärm och plåt och upptäckte det här. Länk Har kapat bort allt nu för det var ingen mening att försökta rikta något, så imorrn blir det att leka klippa och klistra (kapa och svetsa) för att försöka få det att likna något som dom kanske vill släppa igenom besiktningen igen. | |
|
fel länk. det där var efter jag kapat lite. här är den första bilden Länk |
|
| fy fan sånt där suger, jag hitta också en krock skada på min bil när jag bytte termostaten.. dock var de lagat snyggt och prydligt. | |
| mer bilder på jobbet vore intressant :) | |
|
Ja, det värsta var att besiktningsmannen började fundera om tvärbalken var krokig, och det är den en aning (om man nu kan kalla den lilla förstärkningen som är gjord framme i självasparklådan tvärbalk) Får jag samma besiktningsman kommer han säkert att upptäcka att den är det. Funderar på att åka 10mil till närmsta andra besiktningstation för det känns som det kan vara lättare att ljuga om rost eller nått sånt där istället. Här är lite mer bilder. Fick pussla som fan för att få det att likna nånting för inget är rakt förutom huvudbalken. Länk Länk Har gjort det färdigt nu så jag ska försöka komma ihåg att ta en bild innan jag skruvar dit skärmen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.