|
|
|
|---|---|
|
Råkade finna två annonser som är ruskigt lika varann i annonstexten. Sista stycket i annonsen är inte ens omskrivet utan kapat rakt av. Känns inte vidare seröst och vill bara sända ut en liten varningssignal. Någon som vet nått om bilarna ifråga? Länk Länk | |
Roffa1 |
Behöver ju inte betyda att säljaren ej är seriös, tycker att 07:an ser ut som ett riktigt klipp. Låga mil o mycket utrustning. Dessutom prissänkt. (inkl de snyggaste 19" M-fälgarna) |
Roffa1 |
Kollade lite mer ingående på bilderna i annonsen till 07:an i silver. i den nedersta bilden tagen från högersidan, så ser man tydlig nyansskillnad i lacken. dörren ser betydligt ljusare ut, dessutom dålig passform med en stor springa runt om? kan ev,vara krockad eller rostskadad. |
|
Ser inga nyansskillnader i lacken på den nedre bilden, en del reflexer från marken bara. På den översta bilden (som i och för sig är tagen dagen innan) ser det jämnt och bra ut. Det finns några likheter i annonstexterna, men "ruskigt lika" tycker jag nog inte. Författaren till den nyare annonsen kanske bara har plankat några formuleringar? I och för sig har båda två samma stavfel "Profesional"... /Erik |
|
|
men det är som när jag kolla på e36:or hittade denna annons Länk 2 veckor senare hittade jag en "ny" annans med en ny säljre på samma bil, dock är den annonsen borta nu. |
|
|
I annonserna som palviainen länkar till är det ju två olika bilar i alla fall. /Erik |
|
| Jag skulle gissa på att den en plankat den andra och sedan bytt ut det som inte stämmer... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.