AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
756

Likheter i olika e92 annonser

Råkade finna två annonser som är ruskigt lika varann i annonstexten.
Sista stycket i annonsen är inte ens omskrivet utan kapat rakt av.
Känns inte vidare seröst och vill bara sända ut en liten varningssignal.
Någon som vet nått om bilarna ifråga?

Länk

Länk
Roffa1
Behöver ju inte betyda att säljaren ej är seriös, tycker att 07:an ser ut som ett riktigt klipp.
Låga mil o mycket utrustning. Dessutom prissänkt. (inkl de snyggaste 19" M-fälgarna)
Roffa1
Kollade lite mer ingående på bilderna i annonsen till 07:an i silver. i den nedersta bilden tagen från högersidan, så ser man tydlig nyansskillnad i lacken. dörren ser betydligt ljusare ut, dessutom dålig passform med en stor springa runt om? kan ev,vara krockad eller rostskadad.
ar
457
argungu
118i -20
Ser inga nyansskillnader i lacken på den nedre bilden, en del reflexer från marken bara. På den översta bilden (som i och för sig är tagen dagen innan) ser det jämnt och bra ut.

Det finns några likheter i annonstexterna, men "ruskigt lika" tycker jag nog inte. Författaren till den nyare annonsen kanske bara har plankat några formuleringar? I och för sig har båda två samma stavfel "Profesional"...

/Erik
Visa användare
586
wdac
325i -05
men det är som när jag kolla på e36:or

hittade denna annons
Länk

2 veckor senare hittade jag en "ny" annans med en ny säljre på samma bil, dock är den annonsen borta nu.
ar
457
argungu
118i -20
I annonserna som palviainen länkar till är det ju två olika bilar i alla fall.

/Erik
Visa användare
427
Marcus555
X5 xDrive 40d M-sport -14
Audi A3 SB 1,8 TFSI -18
Jag skulle gissa på att den en plankat den andra och sedan bytt ut det som inte stämmer...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.