|
|
|
|---|---|
| Som rubriken lyder så undrar jag var man kan köpa ett widebody kit från Flossman? | |
| här kan du beställa www.racingparts-bmw.de | |
| fäna grejjer men får man behålls sånt där? | |
|
Dom hade inte det jag spanat in. Det jag letar efter finns bild på här. En röd M3:a i mitten med Flossman paketet. Men alla Flossmans paket kanske är svindyra? Med svindyrt menar jag över 20 000. |
|
| Nahe, kan tydligen inte lägga in någon länk i posten... =/ | |
|
Såhär då... [IMG]Länk |
|
|
Skulle ju underlätta om man kunde redigera sina inlägg på den här sidan asså... Länk |
|
| den va inte snygg tycker jag iaf. där emot finns det inte mycket att välja på mellan widebody kits till e36-an | |
| Nae tycker inte heller det ser snyggt ut på den bilen med den hemska lacken. Skulle ju ha kitet på en helt ombygd e36:a till bankörning i så fall. Tror nog det skulle passa då. | |
| tycket det var ganska snyggt.. väldigt rejsigt :P | |
| som sagt får man behålla sånt där? här hemma har tattarna börjat sno xenon lysen, bodykit på grannens Audi och totalt lännsant en volvo850 på allt... | |
|
Så här ser min banbil ut Länk |
|
|
wdac: Eftersom jag skulle ha den som banbil i så fall så kommer den stå i garage så de är nog ingen fara. Ända som hänt med min bil är en avbruten m3 backspegel, men den hängde kvar i elsladden =) Kotten17: Det va rätt snyggt kit vad är det för fabrikat på de? Planerna är ju att bilen skulle se ut ungefär såhär. Länk Dom delarna finns att köpa men dom kostar typ lika mycke som en bugatti veyron sammanlagt. |
|
|
kittet kommer från estland men det var inte så bra passform. sådan bakvinge skulle man ha.. får duga med min i kolfiber |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.