|
|
|
|---|---|
Zolle |
Haj på er!! Är det någon som vet om bakljusen från E-46 -02a passar till typ -98an? Rakt över... skillnade vad jag kan se är att -02an har blinkern i mitten inte överst som dom tidigare modellerna... Superfreak |
|
Zolleman ere du från Malmö.....du ska se hur din gamla kärra ser ut.....den e rätt maxad nu...hehe /Robban |
|
|
Tja, både ja och nej. De passar rak av men man måste byta ljusmodulen som sitter uppe vid ratten också. Den kostar "bara" 2230kr. Plus att man behöver en ny kabelstam som ska dras framifrån ratten och bak till bakljusen. Den kostade 255kr. Detta för att du inte har samma antal lampor bak och att checkkontrollen då inte fungerar som den ska. Vill du veta mera så kan jag skicka dig installations anvisningen om du funderar på att göra detta. ///Nicklas BMWCS# 4748 |
|
Zolle |
Ja robban jag é från malmoe och vilken av mina gammla kärror är maxad?? Är det cabben ?? skicka bilder jag är ny fiken!! zolle@bolina.hsb.se Superfreak |
Zolle |
Ja tack Nicklas det hade varit kanon om du hade kunnat maila mig lite uppgifter se e-adressen ovan. TPF Superfreak |
|
Skillnaden är tydlig när man ser en E46:a med nya bakljus. Denna modifiering gör skillnad. Frågan är bara hur dyrt det behöver bli. Vet Nicklas varför man måste byta ljusmodulen som sitter uppe vid ratten. Är det bara för att checkkontrollen avseende lampor ska fungera. I så fall klarar jag mig nog utan denna checkkontroll och även Bilprovningen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.