|
|
|
|---|---|
| Idag är min 320d Touring E46 -05 (manuell) hämtad! Äntligen har jag nu denna BMW-modell som jag velat ha ett bra tag. Fick ta det väldigt lugnt hem för däcken som sitter på är dåliga, så tips om BMW originalfälgar i 16", t ex Ellipsoid style 46, helst med bra vinterdäck till salu mottas gärna. | |
|
Man får gratulera och samtidigt beklaga :) Nu kommer du inte nöja dig med nåt annat än BMW :) |
|
| grattis :D | |
| Fina grejer. Grattis och välkommen. :) | |
|
Första gången är bäst! Grattis! //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| välkommen och lycka till. | |
| välkommen, jag äger nu min 7e om jag räknat rätt | |
|
Tackar för välkomnandet! Första lite längre resan gjordes idag (30 mil t&r) och jag trivdes riktigt bra, både i förarsätet och passagerarsätet! (Behövde låta frugan köra bilen för första gången... ;-) ) "Körglädje är att trivas bakom ratten" |
|
|
Gratulerar! Som alla säger - once you pop, you can't stop! Slit den med hälsan. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Grattis! Själv är jag också förstagångsägare sedan ett halvår tillbaka, efter en strid ström Audi, Volvo mfl. Förstår inte hur jag har tänkt!? Blir bara BMW hädanefter. Bättre sent än aldrig. Känner att jag nog måste skaffa en till dessutom... :) Detta forum har också hjälpt till oerhört både före och efter köp! Bra grejer!! |
|
| Bra bilar och det bästa forum. Grattis!. | |
| Jag är också ägare av min första BMW, är överlag mycket nöjd även om det fått sig en knäck med frusen vevhusventilation. | |
|
Grattis, hämtade min första, en 325d, den 11 jan. Första BMW:n jag provkört. Jag var såld redan efter några km, och bilen såld (till mig) med bara några minuters förhandling efter provkörningen. Roligaste "investeringen" jag gjort. |
|
| Nice, nästan en sprillans ny också, lär ha kostat på lite :) | |
|
Värt varenda öre... Vägkänsla kan inte mätas i pengar;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.