|
|
|
|---|---|
|
Det var längesedan man fick åka med Z:an och det är långt tills man får åka igen. Det är lätt att bli lite deppig , men jag blev lite gladare när jag tittade på lite bilder från i sommras. Tänkte att ni också skulle bli lite gladare om ni tittar på den här lilla filmsnutten - kvalliten är väl inte så värst - den är tagen med en vanlig stillbildskamera av min sambo Länk | |
|
Såg lite väll trångt ut på endel sträckor :-) Annars skönt med lite sommar bilder ! |
|
| Verkar gott det där. | |
| Härligt :) Vart är det nånstans? | |
| Njutning på hög nivå det där! | |
| Mycket vackert! | |
| undrar också vart det är ?? myckeet vackra bilder | |
|
Härlig video, ser verkligen fram emot en riktig cabsommar. Känner igen den underbara vägen, den ligger vid Gardasjön: Länk Hälsningar Robert |
|
|
Glömde lägga till att vägen heter "Via Benaco". Den går som en slinga från sjön, upp i bergen och tillbaka till sjön igen. |
|
|
Ser underbart ut :) Man längtar till sommaren nu.... |
|
|
Härliga bilder!! Bara 1/3 av vinteravställningen kvar nu :) /Pane |
|
|
Fina bilder. Men jag har lyckats njuta rätt många gånger i vinter när det varit kallt ute och torrt på vägarna. Med rätt inställd värme och bra mössa trots -8 är det helt ok att njuta av de Skånska kustvägarna. Fast tittar jag ut genom fönstret är det svårt att föreställas ig att det gick att köra cabbe i lördags. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.