|
|
|
|---|---|
| Finns det någon servicemanual som täcker in S62 motorn, behöver sprängskisser över hela motor samt lista över moment till alla bultar m.m | |
| Kolla vad du kan hitta på www.realoem.com | |
| Realoem's spränskisser är väl helt okej men vi ska riva toppar inkl vanos, kolla skick på stakar och kolvar samt byta lager i maskinen så jag behöver ha information om moment m.m.. | |
|
Har du ringt BMW? Jag har fått deras manualer per epost när jag frågat snällt vid något tillfälle. De har på detaljerade instruktioner för utförande steg för steg, samt vilka verktyg och delar/tillbehör som krävs. Det var Theanders Bil i Lund som hjälpte mig med det ärendet. Prova ring dem. Theanders Bil AB 046-311550 |
|
|
BMW TIS verkar innefatta E39 M5 och dom skivorna kostade inte nån förmögenhet på ebay. verkar kunna innehålla det jag är ute efter också! Någon som har erfarenhet av denna servicemanual? |
|
|
hej! Jag har TIS,kollat programet lite under vinterförvarningen och jag tror den har det du söker. ett tips är ju att kolla piratsidan för där finns programet MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.