AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
4.533

Beställde 320d Touring idag

Sida 2 av 2
De senaste modellerna har kurvljuset som en separat lampa i den inre reflektorn. Denna lampa tänds enbart i lägre hastigheter när man blinkar. Detta kombineras med att halv-/helljuset svänger med.

På tidigare modeller har kurvljuset enbart d att halvljuset (projektorhuset) svänger med när man vrider på ratten.
Det var en bättre förklaring. Som jag trodde då.
Visa användare
516
_Johan_
320d Touring '09
330ci '01
Ang Rökarpaket, du har ett uttag i armstödet som är perfekt för att ladda telefon. Skall du köra med Navigator så rekommenderar jag Rökarpaket annars är det meck att koppla laddkabel.

Tycker specen ser trevlig ut annars.

Tycker det låter konstigt med "enklare" instrument som någon säger. Jag kan se både total sträcka och t.ex förbrukning samtidigt i min 09:a 320d
cr
3.939
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Tyvärr är eluttaget i mittarmstödet riktat rakt uppåt så att inte locket går att stänga. Alla laddare som ser ut så här Länk är utesluta. I 3-seriebilar utan rökarpaket, såsom min, kan man inte ladda mobil/GPS och stänga armstödet samtidigt. Smart BMW!

MVH Christofer
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Framförallt så är det väldigt krångligt att ha mobilen i armstödet om man använder den ofta - det är riktigt bökigt att lyfta i och ur den hela tiden.

/Andreas.
Jag har mobilen på laddning under mittarmstödet, där ligger allt gojs med laddare å mobil. Sedan kopplar telefonen upp med bluetooth mot bilen, helt perfekt! Ett tillval jag aldrig lär ångra.
e1
30
e1569
318d E90
Jag brukar koppla GPSen i ett av uttagen i baksätet (ingår i förvaringspaketet) och dra fram sladden mellan passagerarsätet och mittkonsolen. Tycker att kontakten kommer i vägen när man ska växla om den är inkopplad i uttaget i askkoppen.
@_Johan_ :På "äldre" E90 modeller fanns det två olika instrument, en high och low version : Länk
Visa användare
136
Ryx
430iAM Cab -18
Ingår nedfällning av högerspegeln när man lägger i backen, för att underlätta parkering vid trottoarkant i extrautrustningen "elektriskt infällbara ytterspeglar"? Jag hittar inget om det i katalogen.
Visa användare
136
Ryx
430iAM Cab -18
Hittade visst en sida till i katalogen. Det ingår.
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
STATUS 190 ...............!!!! = Snart i Sverige!!! :D

///Niklas "NIKEMAN" Johansson
Visa användare
136
Ryx
430iAM Cab -18
v.4 lång väntan! v.8 känns som en evighet!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.