|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
De senaste modellerna har kurvljuset som en separat lampa i den inre reflektorn. Denna lampa tänds enbart i lägre hastigheter när man blinkar. Detta kombineras med att halv-/helljuset svänger med. På tidigare modeller har kurvljuset enbart d att halvljuset (projektorhuset) svänger med när man vrider på ratten. |
|
| Det var en bättre förklaring. Som jag trodde då. | |
|
Ang Rökarpaket, du har ett uttag i armstödet som är perfekt för att ladda telefon. Skall du köra med Navigator så rekommenderar jag Rökarpaket annars är det meck att koppla laddkabel. Tycker specen ser trevlig ut annars. Tycker det låter konstigt med "enklare" instrument som någon säger. Jag kan se både total sträcka och t.ex förbrukning samtidigt i min 09:a 320d |
|
|
Tyvärr är eluttaget i mittarmstödet riktat rakt uppåt så att inte locket går att stänga. Alla laddare som ser ut så här Länk är utesluta. I 3-seriebilar utan rökarpaket, såsom min, kan man inte ladda mobil/GPS och stänga armstödet samtidigt. Smart BMW! MVH Christofer |
|
|
Framförallt så är det väldigt krångligt att ha mobilen i armstödet om man använder den ofta - det är riktigt bökigt att lyfta i och ur den hela tiden. /Andreas. |
|
| Jag har mobilen på laddning under mittarmstödet, där ligger allt gojs med laddare å mobil. Sedan kopplar telefonen upp med bluetooth mot bilen, helt perfekt! Ett tillval jag aldrig lär ångra. | |
| Jag brukar koppla GPSen i ett av uttagen i baksätet (ingår i förvaringspaketet) och dra fram sladden mellan passagerarsätet och mittkonsolen. Tycker att kontakten kommer i vägen när man ska växla om den är inkopplad i uttaget i askkoppen. | |
| @_Johan_ :På "äldre" E90 modeller fanns det två olika instrument, en high och low version : Länk | |
| Ingår nedfällning av högerspegeln när man lägger i backen, för att underlätta parkering vid trottoarkant i extrautrustningen "elektriskt infällbara ytterspeglar"? Jag hittar inget om det i katalogen. | |
| Hittade visst en sida till i katalogen. Det ingår. | |
|
STATUS 190 ...............!!!! = Snart i Sverige!!! :D ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| v.4 lång väntan! v.8 känns som en evighet! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.