|
|
|
|---|---|
|
Hej Funderar på att köpa pdc och efterinstallera bak, helt enkelt borra hål i listen och montera. Det finns ju mängder dessa kit på eftermarknaden. Jag menar alltså inte orginal prylar utan de billigare varianterna. Någon som har erfarenhet från detta ? | |
|
Funderar på Kjell & Co kit nr. 50740 Borr ingår. 299kr |
|
|
Jag har monterat en variant på sommar bilen (MB SL600) som fungerar med magnetfält. Man "limmar" en tunn remsa på insidan av kofångaren, ansluter spänninngsmatning till backljuset och allt är klart, inga hemska hål och det fungerar riktigt bra. T o m så bra att jag nu skall montera på vinterbilen (E60), importerade 5 st, så jag har några över om någon behöver... Finns lite enkla bilder på det hela här: Länk |
|
|
Tack för tipset ! Det låter ju toppenbra. Vart köper jag ett sånt kit? Visste inte att maxwells ekvationer gick att använda till just det här trots att jag har en hel del akademiska poeng i ämnet... |
|
|
Jodå, magnetfält går ju fint tll det mesta, den tar ju tyvär inte vissa föremål som ej genererar magnetfält dock. Men det är väldigt få sådana föremål man är i kontakt med. Har skickat PowerPost till dig... [url=Länk rides[/url][/color] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.