|
|
|
|---|---|
|
Hej, Som rubriken lyder, var kan man köpa Alpinafälgar? Helst replika då plånboken inte är vad den borde vara =) /John | |
|
Bästa är nog www.ebay.de Här är en direkt länk för Alpina fälgar på ebay: Länk |
|
|
Tackar tackar... Hade dock varit skönt om det fanns en firma i Sverige. |
|
| Rätta mig om jag har fel. Men jag har för mig att man kan beställa Alpinagrejor genom BMW återförsäljare. | |
| Eller varför inte mejla till Alpina och fråga om återförsäljare? | |
|
Tror dock inte BMW är återförsäljare av Replica-fälgar. Troligtvis inte Alpina heller. Tyvärr :-) |
|
| Har för mig att BMW Sverige också har hand om Alpina. Iallafall var det så tidigare. Om inte, så jobbar ju Jarls Bilservice med Alpina. | |
|
Länk Här finns det original till bra pris men det blir ändå saftigt om man vill matcha med däck i samma klass. Replikor finns inga 18" eller 19" vad jag hittat och skulle väl inte rekommendera då Alpina original är lite speciellt med ventilen innanför navkåpan mm. Duger inte till en fin bil tycker jag. Letar själv sommarhjul till e39an men det är inte lätt att hitta alpina på blocket. Finns lite på ebay.de men sällan de skickar till Sverige. Får se vad det blir. Utbudet är ju inte så stort till e39 tyvärr. |
|
|
Jag vill ha 17" Men det verkar svårt att få tag på replikor. Det blir väl rondell fälgar som alla andra =P |
|
|
Annars så är ju M-Sport fälgarna och Radial-eker också snyggt på E39. Finns ju ibland begagnat på powebörsen och Blocket till vettiga pengar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.